فرهنگ

حضور جهاد دانشگاهی با هزار عنوان در نمایشگاه کتاب تهران

اخبار نمایشگاه کتاب؛

سازمان جهاد دانشگاهی با هزار عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان جهاد دانشگاهی با حضور در بخش‌های عمومی و دانشگاهی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن عرضه بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب، برنامه‌های فرهنگی اعم از رونمایی کتاب را در این‌رویداد برگزار می‌کند.

هزار عنوان یادشده در موضوعات مختلفی چون علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پزشکی و هنر و معماری در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چاپ شده‌اند. برنامه‌های جهاد دانشگاهی در زمینه رونمایی کتاب و نشست‌های فرهنگی نیز توسط سازمان ترویج مطالعه و نشر این‌نهاد برپا می‌شوند.

رونمایی از چندعنوان تازه‌های نشر جهاد دانشگاهی، اجرای دو نشست تخصصی در زمینه کتاب، نشر و مطالعه، تجلیل از نویسندگان دانشگاهی در حوزه ادبیات پایداری و اجرای مناظره دانشجویی با موضوعاتی مرتبط با حوزه کتاب و نشر و مطالعه از مهمترین برنامه‌های ترویجی و فرهنگی این نهاد در بخش ناشران عمومی نمایشگاه کتاب تهران است.

غرفه‌های جهاد دانشگاهی در بخش ناشران دانشگاهی در رواق غربی سالن۲ راهروی F غرفه ۸۴ و در بخش عمومی در شبستان عمومی راهرو ۱۷ غرفه ۳۶۰ واقع است. این‌نهاد در بخش مجازی نمایشگاه نیز حضور دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا