اقتصاد

تحقق وعده رئیس‌جمهوری شهید در پایداری گاز تربت جام

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: با اجرای به موقع خط انتقال گاز صالح‌آباد به تربت جام، وعده رئیس‌جمهوری شهید در پایداری جریان گاز منطقه تربت جام محقق شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی روز گذشته در محل افتتاح طرح خط انتقال تقویتی گاز صالح‌آباد به تربت جام که با حضور جمعی از مقام‌های استانی برگزار شد، بیان کرد: خط انتقال تقویتی گاز صالح‌آباد به تربت جام یکی از پروژه‌هایی است که به دستور رئیس‌جمهوری شهید و وزیر نفت در خراسان رضوی اجرایی شد و دلیل آن هم حل بحران ناترازی گاز در زمستان سال ۱۴۰۱ بود.

وی افزود: زمان معمول برای اجرای این پروژه چند سال بود که با تلاش‌های انجام‌شده، در کمتر از هفت‌ماه به سرانجام رسید و وعده رئیس‌جمهوری شهید به مردم محقق شد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده برای اجرای این طرح و همکاری مردم منطقه، گفت: خداوند متعال توفیق دهد بتوانیم راه شهدای خدمت همانند شهید رئیسی را ادامه دهیم.

سیدمصطفی حیدری، مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان خراسان رضوی نیز بیان کرد: پروژه خط انتقال تقویتی گاز تربت جام به طول ۷۵ کیلومتر در یک اقدام بی‌سابقه در مدت زمان هفت ماه انجام شد.

وی گفت: مرحله مطالعه، سفارش‌گذاری و احداث عملیات اجرایی، ایستگاه‌های بین راهی و ایستگاه ارسال‌کننده در زمان مقرر اجرایی و بهره‌برداری از این خط در زمستان سال ۱۴۰۲ سبب پایداری جریان گاز تربت جام و مناطق اطراف شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا