اقتصاد

تردد در محورهای شمالی کشور روان است

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام‌کرد: تردد در همه محورهای شمالی کشور روان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی نشان می‌دهد که تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (مسیر رفت و برگشت) روان است.

بر پایه این گزارش، محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

اکنون در برخی از محورهای اصفهان، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، بارش باران و در برخی از محورهای چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران گزارش شده است.

بر پایه گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای پونل- خلخال، هشتگرد- طالقان، اهر- ورزقان، سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان و وازک- بلده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

آگهی
اقتصاد

تردد در محورهای شمالی کشور روان است

مرکز مدیریت راه‌های کشور:

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آخرین مشاهدات از وضعیت راه‌ها نشان می‌دهد تردد در محورهای شمالی کشور مسیر (رفت و برگشت) روان است.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی نشان می‌دهد که تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است و ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین تردد وسایل نقلیه در سایر محورها روان است.

طبق آخرین وضعیت جوی؛ در برخی از محورهای استان کردستان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های کرمانشاه و آذربایجان غربی بارش باران را شاهد هستیم.

آگهی
اقتصاد

تردد در محورهای شمالی کشور روان است

مرکز مدیریت راه‌های کشور:

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای شمالی کشور همچون چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی نشان می‌دهد که تردد در محورهای شمالی کشور چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

تردد در آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها روان است و در برخی از محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان دارای بارش برف و در برخی از محورهای استان مازندران بارش باران را داریم.

بر اساس این گزارش، محور شریانی جنگل گلستان – چمن بید و محورهای غیرشریانی سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا مسدود است و در حال حاضر در هیچیک از محورهای کشور محدودیت تردد نداریم.

آگهی
اقتصاد

تردد در محورهای شمالی کشور روان است

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: براساس آخرین وضعیت راه‌های کشور تردد در محورهای شمالی کشور روان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

براساس آخرین وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان و یزد دارای بارش باران است.

محور غیرشریانی چاهان – زرآباد مسدود است.

این گزارش می‌افزاید؛ محور چالوس واقع در استان مازندران، از ۲۳ مهر تا ۲۴ آبان، از ساعت ۶ تا ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته (به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

آگهی
اقتصاد

تردد در محورهای شمالی کشور روان است

طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد در محورهای شمالی کشور روان و بدون مداخلات جوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۳۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۷ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، سهم وسایل نقلیه سنگین از این ترددها، ۱۳.۲ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ بامداد صورت گرفته است.

آخرین گزارش وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) حکایت دارد؛ ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بارش باران در برخی محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران و گیلان نیز ادامه دارد.

همچنین محورهای شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر محور مسدود شریانی و نیز رباط پشت بادام – بیاضه و رویان – بلده محور مسدود غیرشریانی گزارش شده‌اند.

محورهای شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود و پونل – خلخال محورهای دارای انسداد فصلی اعلام شده‌اند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا