اقتصاد

حضور پتروشیمی ایران از قطب شمال تا قطب جنوب

معاون وزیر نفت اظهار داشت:

مدیر عامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی با بیان اینکه ذخایر عظیم ما بعنوان پشتوانه فعالیت بلندمدت و مزیت اصلی این صنعت است، گفت: تلاش شد صنعت پتروشیمی روی پای خود بایستد و از اربابان اروپا و امریکا و سایر نقاط اجازه نمی‌گیرد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مرتضی شاهمیرزایی در نشست خبری در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه یکی از مخاطبان شعار سال جاری صنعت پتروشیمی است، اظهار داشت: ما برای سال 1402 برنامه های بلندپروازانه‌ای را مانند سال گذشته تعریف کرده‌ایم، در سال 1401 فراتر از آنچه قول دادیم عمل کردیم و تلاش کردیم با آماده سازی طرح‌ها ارز مورد نیاز کشور را تامین کنیم.

وی افزود: ما در سال گذشته به اقصی نقاط جهان صادرات داشتیم و بازارهای جدیدی را تعریف کردیم. به طوری که هیات‌هایی را به تمام دنیا اعزام کردیم. ما تا نزدیکی قطب شمال در دشت سیبری رفتیم و تا از دانش فنی روز دنیا و پیشرفت‌های جدید اروپا را مشاهده کنیم، همچنین تا قطب جنوب و کشور برزیل هم حضور داشتیم و دستاوردهایمان را در قالب نماشگاه پتروشیمی معرفی کردیم.

مدیر عامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی با بیان اینکه ذخایر عظیم ما بعنوان پشتوانه فعالیت بلندمدت و مزیت اصلی این صنعت است، گفت: تلاش شد صنعت پتروشیمی روی پای خود بایستد و از اربابان اروپا و امریکا و سایر نقاط اجازه نمی گیرد، هر جا که تصمیم بگیرد کار توسعه و سرمایه گذاری و زنجیره را انجام می دهد.


خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا