اقتصاد

شرط ۳۰ میلیون یورویی برای مشارکت در «بورس بین‌الملل»

شرایط مشارکت در «بورس بین‌الملل مناطق آزاد» داشتن سرمایه اولیه ۳۰ میلیون یورویی و داشتن منابع ارزی با منشأ خارجی اعلام شد.


به گزارش ایلنا، اطلاعیه دعوت به مشارکت در «بورس بین‌الملل مناطق آزاد» منتشر شد. دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، متن کامل این اطلاعیه را به این شرح منتشر کرده است: نظر به صدور مجوز بورس بین‌الملل مناطق آزاد در جلسه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ شورایعالی بورس و ابلاغیه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ سازمان بورس و اوراق بهادار و نشست اخیر هیات موسسین اولیه؛ دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در نظر دارد نسبت به تکمیل و افزایش مشارکت در هیات موسسین اقدام نماید.

سرمایه اولیه این بورس ۳۰ میلیون یورو پیش بینی شده و متقاضی مشارکت در هیات موسسین می‌بایست منابع / درآمد ارزی با منشا خارجی داشته و صرفا از همان محل نسبت به تامین سهم آورده خود اقدام نماید؛ لذا ضروری است متقاضیان واجد شرایط فوق، بمنظور اعلام آمادگی رسمی و درخواست مشارکت به عنوان موسس، نسبت به ارسال درخواست مکتوب حداکثر تا تاریخ ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱ به مدیریت اجرایی تاسیس بورس بین‌الملل مناطق آزاد، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی اقدام نمایند.

برای دریافت هر گونه اطلاعات تکمیلی شماره تلفن‌های ۸۸۷۷۱۰۶۲ و ۷۵۲۰۷۵۴۱ آماده پاسخگویی است.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا