اقتصاد

فارس من| مطالبه استقرار گروه‌های امر به معروف‌ و برخورد با کشف حجاب در فرودگاه‌ها‌


مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویش‌هایی خواستار برخورد با کشف حجاب در فرودگاه‌های کشور و استقرار گروه‌های امر به معروف حجاب در فرودگاه‌ها شده‌‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری با ثبت پویش‌هایی در فارسِ من، خواستار پیگیری درباره رعایت حجاب در فرودگاه‌ها،  برخورد با کشف حجاب در فرودگاه‌ها و استقرار گروه‌های امر به معروف حجاب در فرودگاه‌ها شده‌اند.

در این پویش‌ها مخاطبان نوشته‌اند: متاسفانه در فرودگاه‌ها و پروازهای داخلی شاهد بدحجابی‌های گسترده و پوشش‌های نامناسب از طرف بانوان مسافر هستیم، بنابراین خواهشمندیم‌ مسئولان مربوطه از دادن خدمات پروازی به این افراد ممانعت کنند و در این امر جدی باشند؛ متأسفانه شاهد عادی شدن این امر در فرودگاه‌های کشور هستیم.

در پویش دیگری مخاطبان فارس و مردم آورده‌اند: متاسفانه به دلیل عدم وجود گروه‌های امر به معروف جهت تذکر حجاب در فرودگاه‌های کشور، برخی از بانوان اقدام به کشف حجاب در پایانه‌ها و داخل هواپیماها می‌کنند، اگرچه در ورودی پایانه ها تابلوی عدم ارائه خدمات در صورت عدم رعایت حجاب نصب شده است، اما حجاب تنها در زمان دریافت کارت پرواز رعایت می‌شود.

بنابراین گزارش، خبرگزاری فارس طبق رسالتی که برای خود در موضوع سوژه‌‌های مردمی و فارس‌ِ من تعریف کرده است، حتما این موضوع را از مسوولان مربوطه پیگیری خواهد کرد و نتیجه را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند‌.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا