اقتصاد

فروش 22 میلیون تن سیمان‌ در بورس کالا


از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۶ مرداد، بیش از ۲۲ میلیون تن سیمان در بورس کالا داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عرضه‌ سیمان در بورس کالا در هفته جاری، امروز (یکشنبه ۸ مرداد) آغاز و دوشنبه (۹ مرداد) تداوم می‌یابد.

در عرضه‌های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۹۰ هزار و ۹۱۰ تن انواع سیمان را روی تابلو می برد، شرکت‌های سیمانی از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۶ مرداد، ۲۲ میلیون تن سیمان به ارزش ۱۸.۹ همت در بازار فیزیکی و ۱۲۸ هزار تن به ارزش ۱۸۱ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

تالار سیمان در بورس کالا امروز یکشنبه ۸ مرداد میزبان عرضه یک میلیون و ۹۰ هزار و ۹۱۰ تن انواع سیمان از سوی ۶۶ شرکت سیمانی است. از کل عرضه های امروز سیمانی ها در بورس کالا، ۹۰۳ هزار و ۴۴۰ تن سیمان از نوع تیپ ۲، ۹۸ هزار و ۹۵۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵، ۸۰ هزار و ۹۲۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۳۲۵ و ۷ هزار و ۶۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

* فروش ۲۲ میلیون تن سیمان تا هفته اول مرداد

از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۶ مرداد ۲۳ میلیون و ۷۰۳ هزار تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای ۲۹ میلیون تنی مواجه و بیش از ۲۲ میلیون تن آن دادوستد شد و ارزش ۱۸ هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان را ثبت کرد.

* ۱۲۸ میلیون گواهی تا هفته منتهی به ۶ مرداد

از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۶ مرداد، ۱۲۸ میلیون و ۴۰۲ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۱۲۸ هزار و ۴۰۲ تن سیمان به ارزش بیش از ۱۸۱ میلیارد تومان معامله شد.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا