اقتصاد

مانتو مجلسی



آیا خرید مانتوی مجلسی برای شما کار ساده ای ست ؟ مخصوصا وقتی که بخواهید به مجلس رسمی و مهمی مثل عروسی ، تولد اعضای درجه یک خانواده بروید. برای همین داشتن بعضی اطلاعات به شما در انتخاب و خرید مانتو مجلسی کمک می کنند.

مانتو مجلسی یک پوشاک پرطرفدار و همه پسند است . خیلی از خانم ها به دلیل اینکه در مهمانی حوصله یا وقت عوض کردن لباس را ندارند مانتو مجلسی را برای پوشش انتخاب می کنند.

اگر شما هم در انتخاب و خرید مانتو مجلسی تخصص ندارید و نیاز به مهارت و تجربه دارید تا بدون نگرانی و به راحتی خرید مانتو مجلسی را انجام دهید، با ما همراه باشید تا به شما در انتخاب بهترین مانتو مجلسی کمک کنیم.

مانتو مجلسی چیست؟

مانتو مجلسی به نوعی ترکیبی از مانتو زنانه و لباس مجلسی می باشد؛ در واقع مانتویی است که به سبک لباس مجلسی طراحی و دوخته ی شود. این لباس به دلیل پوشش بیشتری که نسبت به لباس های مجلسی دارد به راحتی می توانید در جشن عروسی ، تولد یا مراسمات خانوادگی و رسمی استفاده کنید.

در صورتی که نمی خواهید در مجالس لباس خود را عوض کنید می توانید از مانتو مجلسی استفاده کنید.

 

انواع مانتو مجلسی زنانه

مانتو اصلی ترین پوشش زنان ایرانی ست و با فرا رسیدن مناسبت ها و اعیاد خانم ها به دنبال مدلی مانتو مجلسی شیک متنوع هستند. دختران و زنان خوش سلیقه با حضور در فروشگاه های معتبر حضوری یا اینترنتی مانند گالری مانتو میرداماد از مانتوهای مجلسی متنوع برای افزایش جذابیت استایل خود استفاده می­کنند.

در این قسمت به معرفی انواع مانتوهای مجلسی برای شما می پردازیم تا در هنگام خرید بتوانید با داشتن اطلاعات کافی به خرید مانتو مجلسی بپردازید.

مانتو مجلسی کوتاه

مانتو مجلسی کوتاه بیشتر با جوراب شلواری پوشیده می شود و اگر قد کوتاهی دارید حتما از مانتو مجلسی کوتاه برای مراسمات و جشن ها استفاده کنید چون قد شما را کشیده تر نشان می دهد.

مانتو مجلسی بلند

مانتو مجلسی بلند از زیر زانو یه پایین ادامه دارد و برای خانم هایی که دوست دارند بیشتر پوشیده یا حجاب داشته باشند کاربری است. اگر کمی چاق هستید و قد بلندی دارید مانتو مجلسی بلند ظاهر زیباتری به شما می دهد.

مانتو مجلسی کرپ

مانتو مجلسی دوخته شده با پارچه کرپ برای مهمانی های دوستانه و رسمی بیشتر استفاده می شود، که ظاهری آراسته و رسمی به شما می دهد. کرپ پارچه ای لخت است که کمتر چروک می شود و اگر به دنبال مانتو مجلسی هستید که راحتی اتو شود و کمتر چروک شود مانتو مجلسی کرپ بهترین انتخاب می تواند باشد.

مانتو مجلسی گیپور

گیپور نوعی پارچه از جنس ابریشم و نخ است که با طرح خامه دوزی برجسته می شود. قسمت های کارنشده گیپور خالی است که بدن در آن مشخص است و معمولا برای گیپور از آسترهای هم رنگ گیپور استفاده می کنند. از گیپور علاوه بر دوخت لباس مجلسی برای دوخت مانتو مجلسی نیز استفاده می کنند.

مانتو مجلسی با دانتل

دانتل نمونه ای از گیپور می باشد که نیازی به آستر ندارد و خود زمینه ای توری دارد. زیباترین و جدیدترین نوع پارچه ای که مانتو مجلسی دوخته می شود، پارچه دانتل می باشد. شاید سبکی این پارچه و اینکه نیازی به آستر ندارد باعث محبوبیت مانتو مجلسی دانتل شده است.

مانتو مجلسی مروارید دوزی

مروارید دوزی هنر اصیل ایرانی است که روی بسیاری از مانتو مجلسی زنانه هم کار می شود. معمولا در قسمت خاصی از مانتو مجلسی با مروارید های خاص و براق دوخته می شود.

بعد از مانتو مجلسی گیپور مانتوی مروارید دوزی پرطرفدارترین مدل مانتو مجلسی در بین خانم ها ست. حتما به جنس مروارید دقت کنید تا بعد چند دوره شستن و پوشیدن روکش و رنگ خود را از دست ندهد.

 

 

دلایل خرید مانتو مجلسی

  1. از مانتو های مجلسی علاوه بر استفاده در مجالس در مکان های دیگر می توانید استفاده کنید؛ اما از مانتوهای معمولی نمی توانید در مجالس رسمی ، تولد یا عروسی استفاده کنید.
  2. لباس مجلسی قیمت زیادی دارند و از آنجایی که ممکن است در سال یکی یا دوبار به مجالس دعوت شوید در بعضی مراسم می توانید از مانتو مجلسی که ارزش خرید بیشتری دارد و در جاهای دیگر نیز می توانید آن را بپوشید استفاده کنید.
  3. مانتو مجلسی پوشیده تر از لباس مجلسی است و برای کسانی که نمی خواهند فیلم یا عکس با لباس نامناسب در مراسمات از آنها گرفته شود می توانند از مانتو مجلسی استفاده کنند.
  4. مانتو مجلسی برای کسانی که وقت عوض کردن لباس را ندارند یا با داشتن بچه کوچک توان حمل لباس را ندارند، می توانند از مانتو مجلسی در مجالس استفاده کنند. از درب منزل می توانند با مانتو مجلسی بیرون رفت و آمد کنند و نیازی به عوض کردن لباس هم ندارند.

 

قیمت مانتو مجلسی

یکی از ویژگی های مدل مانتو مجلسی عامه پسند بودن آن است و افراد برای رفتن به مراسمات رسمی ، جشن و … به مانتو مجلسی نیاز دارند. در این میان عوامل زیادی بر روی قیمت مانتو مجلسی تاثیر می گذارد که شامل:

  • مخاطبین پرطرفداری و همیشگی مانتو مجلسی
  • نوع مانتو مجلسی
  • مرکز تولید کننده
  • طرح و مدل مانتو مجلسی
  • جنس پارچه مانتو مجلسی
  • کیفیت دوخت مانتو مجلسی

 

 

5 نکته برای خرید مانتو مجلسی

مانتو مجلسی در بازار با انواع پارچه ها و طرح های مختلف که در بالا هم توضیح دادیم موجود می باشد؛ اما اینکه یک فرد در هنگام خرید مانتو مجلسی باید به چه نکاتی توجه کنید را در زیر برای شما مطرح می کنیم تا در هنگام خرید مانتو مجلسی با توجه به این نکات بهترین انتخاب و خرید مانتو مجلسی را داشته باشید.

انتخاب نادرست مانتو های مجلسی به دلیل قیمت های بالایی که نسبت به سایر مانتو ها دارند ممکن است موجب به هدر رفتن هزینه و به هم ریختن استایل شما شود.

  1. توجه به فرم و تیپ بدنی خود
  2. بودجه ی خود را برای خرید مانتو مجلسی در نظر بگیرید.
  3. متناسب با موقعیت ، مکان و فصل مانتو مجلسی خرید کنید.
  4. توجه به جنس مانتو که اصولا متناسب با عرف محل زندگی و سلیقه ی شخصی شماست.
  5. انتخاب رنگ مانتو مناسب با مجلسی که می خواهید بروید. درست است رنگ مشکی رنگ شیکی برای همه مراسمات است اما بهتر است برای جشن ها از رنگ روشن استفاده کنید.

 

کلام آخر

مانتو مجلسی هم از مدل مانتو هایی است که اصولا خانم ها و دختران در چند طرح و رنگ متنوع در کمد لباس خود دارند و در صورت ست کردن زیبایی و جلوه بیشتری پیدا خواهد کرد. سعی کنید با مانتوهای اسپرت ، اداری و معمولی به مهمانی و مراسمات رسمی نروید چون هر شرایط ، مکان و موقعیتی لباس مخصوص خود را دارد.

سایت فروشگاهی گالری مانتو میرداماد تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین محصولات از جمله مانتو مجلسی زنانه را در طرح ها و مدل های متنوع و جذاب برای شما بانوان عزیز سرزمینم تهیه کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا