اقتصاد

متروی پرند در مهرماه افتتاح می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح مترو پرند و ۴ هزار واحد مسکونی در این شهر همزمان با حضوری رئیس جمهوری طی مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش در حاشیه افتتاح اولین مدرسه تمام هوشمند دولتی در شهر جدید پرند، گفت: شهر جدید پرند به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جدید محسوب می‌شود و اقدامات زیادی هم در این منطقه انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: یکی از موضوعات مورد نظر مردم تأمین زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و افزایش کیفیت زندگی است که در تلاش برای فراهم کردن آنها هستیم.

وی افزود: امروز ۷ مدرسه با ظرفیت ۱۱۳ کلاس برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ در شهر جدید پرند افتتاح شد و به این ترتیب ظرفیت این شهر جدید به ۵۰ مدرسه و ۷۰۰ کلاس افزایش یافت.

این مقام مسئول تاکید کرد: متروی پرند روزهای پایانی عملیات اجرایی را برای راه‌اندازی را طی می‌کند و امروز به اتفاق قرارگاه خاتم‌الانبیاء بازدیدی از این مترو انجام خواهیم داد که نظارت‌های پایانی برای افتتاح را داشته باشیم.

بذرپاش افزود: مترو پرند در مهرماه سال جاری با حضور ریاست جمهور افتتاح خواهد شد و قطعاً تردد ساکنین این شهر آسان‌تر نسبت به گذشته خواهد شد.

وی گفت: البته شهر پرند نیازمند توسعه حمل و نقل بیشتری خواهد بود، بر همین اساس نیز افزایش اتوبوس و تاکسی‌ها نیز در دستور کار است.

بذرپاش در خصوص تکمیل ظرفیت باقی‌مانده از مسکن‌های مهر در شهر پرند نیز گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی مهر که از دولت‌های پیشین به یادگار مانده است در شهر جدید پرند به اتمام رسیده و همزمان با افتتاح متروی پرند، ۴ هزار واحد مسکونی مهر با حضوری رئیس جمهور تحویل مردم خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا