اقتصاد

معرفی هتل‎های شیراز

asdasd


یکی از شهرهای زیبا و دیدنی ایران، شیراز است. این شهر زیبا به‌ دلیل مکان‌های تاریخی و تفریحی بسیاری که دارد، سالیانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

 اگر شما قصد سفر به شیراز را دارید هتل های شیراز بسیار لوکس و شیک است. شما می‌توانید قبل از سفر هتل و محل اقامت خود را رزرو کنید تا دیگر نگرانی در این زمینه نداشته باشید. در واقع شما می‌توانید با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارید، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از افراد تمایل دارند در یک هتل لوکس اقامت داشته باشند و برخی ترجیح می‌دهند در یک اقامتگاه ساده با طراحی سنتی ساکن شوند و انتخاب برخی دیگر از افراد هتل‌های ارزان قیمت است.

اگر می‌خواهید درباره هتل ‎های شیراز اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین هتل‎های شیراز

شیراز یک شهر تاریخی است که جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد، به ‌همین دلیل برای اقامت مسافران هتل‎های بسیاری در این شهر ساخته شده است. در حالت کلی بهترین هتل شیراز از نظر مسافران، هتلی است که در مدت سفر و اقامت در این شهر لحظات خوب و خوشی برای آن‌ها رقم زده شود. برخی از بهترین هتل‎های شیراز به‎ شرح زیر است:

راهنمای مناسب برای رزرو و اقامت در هتل های شیراز

  • هتل چمران  شیراز

هتل چمران یکی از بهترین هتل ‎های شیراز است که در یکی از مناطق خوش و آب‌وهوای شیراز قرار دارد. هتل چمران بلندترین هتل شیراز است که ۳۰ طبقه دارد. این هتل ۵ ستاره دارای ۲۵۰ واحد است که شامل اتاق و سوئیت است. دکوراسیون واحدهای اقامتی این هتل طوری طراحی شده است که مسافران در طول اقامت خود احساس راحتی و آسایش کنند و از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل چمران شامل کافی‌شاپ ایتالیایی، کافه‌رستوران سنتی بازدید، رستوران پانوراما، رستوران ملل، فست‌فود، بانک، آسانسور، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، آرایشگاه آقایان و بانوان، آتلیه عکاسی، خدمات ویژه معلولین، مجموعه تجاری، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، فضای سبز و کانتر گردشگری در این هتل است.

 

  • هتل نیایش شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل ‎های شیراز، هتل نیایش است. این هتل یکی از خانه‌های قدیمی شهر شیراز است که برای افرادی که تمایل دارند در خانه‌های قدیمی و سنتی اقامت کنند، گزینه بسیار مناسبی است. در واقع شما با اقامت در این هتل به‌ دلیل داشتن معماری سنتی و فضایی دلنشین، حس خوبی را دریافت خواهید کرد. هتل نیایش در بافت تاریخی شیراز و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مانند حرم شاهچراغ، خانه تاریخی فروغ الملک و خانه منطقی نژاد قرار دارد.

  • هتل وکیل شیراز

هتل وکیل شیراز، در لیست بهترین هتل ‎های شیراز از نظر مسافران قرار دارد. این هتل ۳ ستاره است و در بافت تاریخی شهر شیراز واقع شده است. شما با اسکان در این هتل به اماکن تاریخی مانند حمام و بازار وکیل، نارنجستان قوام و… دسترسی خواهید داشت. هتل وکیل شیراز سه طبقه دارد و در مجموع دارای ۳۱ واحد است که امکانات بسیار مطلوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل دارای یک رستوران با تنوع بسیار، انواع غذاهای لذیذ ایرانی است. کافی‌شاپ هتل در فضای باز حیاط هتل قرار دارد، که با معماری ایرانی طراحی شده است و حوض آبی زیبا در میان حیاط قرار دارد که می‌توانید لحظات خوبی را تجربه کنید.

  • هتل زندیه شیراز

یکی از لوکس‌ترین هتل ‎های شیراز، هتل زندیه است. طراحی این هتل به‎صورت معماری سنتی و اصیل است. امکانات این هتل ۵ ستاره شامل حمام سنتی ایرانی، مینی‌بار، سالن مجهز بدن‌سازی، استخر و سونا و جکوزی، سالن همایش، ویتامین‌سرا و فروشگاه صنایع‌دستی است. هتل زندیه در مرکز شهر قرار دارد، طوری ‌که شما این امکان را خواهید داشت به مکان‌های دیدنی شهر شیراز دسترسی راحتی داشته باشید. هتل زندیه تیمی مجرب دارد که آماده ارائه بهترین خدمات و میزبانی شایسته برای مسافران هستند.

  • هتل پرسپولیس شیراز

اگر دوست دارید اقامتی راحت در یکی از بهترین هتل‎های شیراز را تجربه کنید، انتخاب هتل پرسپولیس گزینه بسیار مناسبی است. هتل پرسپولیس شیراز یک هتل ۵ ستاره است که در مرکز شهر شیراز قرار دارد، طوری‌ که با اقامت در این هتل شما به بسیاری از مکان‎های دیدنی شهر دسترسی خواهید داشت. به‌عنوان مثال با اقامت در این هتل شما کافی است ۴ دقیقه پیاده‌روی کنید تا به حافظیه شیراز برسید. هتل پرسپولیس دارای امکانات بسیاری برای رفاه حال مشتریان است. برخی از این امکانات شامل استخر، آرایشگاه، سالن ورزشی، کافی‌شاپ، خدمات برای معلولین، مرکز خرید و… است.

Picture9

  • هتل الیزه شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل ‎های شیراز هتل الیزه است. این هتل ۴ ستاره است و با اقامت در این هتل لوکس شما احساس امنیت و آرامش خواهید داشت. این هتل نزدیک به خیابان‌های اصلی شهر است، شما برای گردش و رفت‌وآمد در شهر شیراز می‌توانید از حمل‌‌و‌نقل‌های عمومی که نزدیک این هتل قرار دارد استفاده کنید. اگر شما دوست دارید که در هتلی لوکس و با امکانات و خدماتی در سطح بین‌المللی اقامت داشته باشید، انتخاب هتل الیزه گزینه بسیار مناسبی است.

قیمت هتل‌های شیراز

قیمت هتل‌های شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد که باتوجه به این امکانات، قیمت هتل متفاوت است. برخی از این عوامل شامل موقعیت مکانی، معماری و طراحی داخلی ساختمان، امکانات و خدمات سرویس دهی، زمان رزرو و… است. درنتیجه ما نمی‌توانیم یک قیمت دقیق را برای هتل‎های شیراز بیان کنیم. در حالت کل این امکان وجود دارد که شما به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید و باتوجه به بودجه‎ای که دارید از کارشناسان کمک بگیرید تا شما را برای انتخاب و رزرو بهترین هتل‌ها کمک کنند.

 

شیراز شهری با جاذبه‌های گردشگری و هتل‎های لوکس

اگر شما قصد سفر به شهر شیراز را دارید باید بدانید که بهار و پاییز، دو فصل بسیار محبوب برای سفر به این شهر است. شیراز دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری مانند حافظیه، سعدیه، مسجد نصیرالملک و… است. برای سفر به شیراز شما باید از سایت‌های معتبر اقدام به رزرو هتل‌های شیراز کنید تا نگرانی بابت اقامت خود نداشته باشید. یکی از سایت‌های معتبر برای رزرو هتل، اسنپ تریپ است که امکان رزرو هتل به‎صورت راحت و سریع در این سایت وجود دارد. اسنپ تریپ دارای تیمی متخصص و حرفه‌ای است که بهترین قیمت را برای شما تضمین می‌کند. از ویژگی‌های این سایت معتبر پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته است و بیشترین تخفیف‌ها را برای رزرو هتل فراهم می‌کند. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که نظرات کاربران را در سایت اسنپ تریپ بررسی کنید و بهترین تصمیم را برای داشتن یک سفر ایده‎ال بگیرید.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا