اقتصاد

نهضت آسفالت معابر در خاش آغاز شد

شهردار خاش:

خاش- شهردار خاش، گفت: با نظارت‌های معاون عمرانی فرمانداری‌، اعضای شورای شهر و به همت نیروهای شهرداری، نهضت آسفالت معابر در این شهرستان، آغاز شده است.

مهدی شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر خاش آسفالت شده و در برنامه نهضت آسفالت حجم وسیعی از معابر تحت پوشش خدمات عمرانی شهرداری خاش قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: در نقاط مختلف شهر خاش کار مخلوط ریزی، زیرسازی، جدول گذاری و شیب بندی معابر برای اجرای کیفی و ماندگاری پروژه‌ها صورت گرفته و در حال حاضر نهضت آسفالت معابر کلید خورده است.

معاون عمرانی فرمانداری خاش نیز در این زمینه گفت: خدمت رسانی به شهروندان و تأمین رفاه و آسایش مردم از ضروری‌ترین نیازهای آنان به شمار می‌رود، بنابراین تسریع در امور اجرایی پروژه‌های در دست اقدام در اولویت کاری مجموعه شهرداری قرار گیرد.

مهدی عیدوزهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: تکمیل و بهره برداری هر چه سریع‌تر این طرح‌ها برای ارتقای زیرساخت‌های عمرانی شهرستان خاش در حوزه‌های مختلف باید مورد توجه و در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل بارندگی و سرما، باید پروژه‌های عمرانی اعم از اصلاح هندسی معابر و آسفالت، جدول گذاری و غیره هر چه سریع‌تر به اتمام برسند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا