اقتصاد

هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در ۴ استان کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز (یکشنبه، ۲۷ خردادماه) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های شمالی البرز، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان تهران و البرز دامنه‌های شرقی زاگرس واقع در کردستان، همدان، مرکزی و قم همچنین در استان‌های اصفهان، یزد، شمال فارس و کرمان، منطقه خراسان بارندگی ضعیف و موقتی است.

همچنین، فردا (دوشنبه، ۲۸ خردادماه) جوی آرام و پایدار در غالب مناطق کشور همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و تنها در شمال آذربایجان شرقی اردبیل و دامنه‌های البرز در مازندران شرق تهران و غرب سمنان رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد و وزش باد در نوار شرقی کشور بویژه در منطقه زابل افزایش می‌یابد که سبب خیزش کاهش دید، گرد و خاک خواهد شد.

طبق پیش‌بینی‌هایی سازمان هواشناسی، روز (سه‌شنبه، ۲۹ خردادماه) همین وضعیت تکرار می‌شود و علاوه بر این مناطق در شمال آذربایجان غربی و زنجان قزوین و برخی نقاط استان‌های همدان مرکزی و غرب اصفهان افزایش ابر و رگبار باران رخ می‌دهد.

روز (چهارشنبه، ۳۰ خردادماه) با گذر موج کم دامنه تر از میانی جو از نوار شمالی کشور در آذربایجان شرقی اردبیل کردستان همدان مرکزی و غرب اصفهان همچنین دامنه‌های البرز واقع در استان‌های زنجان قزوین البرز تهران غرب سمنان و مازندران افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا