اقتصاد

کاهش تصادفات جاده ای در ایام اربعین

رستم قاسمی خبر داد؛

وزیر راه و شهرسازی گفت:در ایام اربعین با وجود جابجایی و حجم بسیار زیاد زائران تصادفات جاده ای کاهش چشم گیرداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در آئین تجلیل از دست اندرکاران پروازهای اربعین حسینی با اشاره به اینکه اربعین یک موضوع جهانی است گفت: جا به جایی این حجم از زائران در زمان کوتاه یک اقدام بسیار بزرگ بوده و در ابتدا یک نگرانی وجود داشت که به لطف خدا و زائران هیچ حادثه و مشکل جدی در این بخش وجود نداشت.
وی افزود: سازمان راهداری وزارت خانه از چند ماه پیش برای جابجایی زائران برنامه ریزی کرده بودند و در مسیر جاده اقدام بسیار خوبی صورت گرفت و همچنین هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح جاده‌ها هزینه کردند و با وجود کمبود ناوگان به نحو احسن این حجم از جابجایی انجام گرفت.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: بسیاری از بخش‌ها نگران بودند بعد از کرونا در تابستان و این حجم از جابجایی‌ها امکانپذیر نیست اما خوشبختانه بدون هیچ حادثه‌ای این ایام را گذراندیم و از همه مهم‌تر شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بوده‌ایم.
وی افزود: در بخش ریلی سابقه جا بجایی زائران در ایام اربعین نداشتیم که امسال به خوبی انجام شد و در بخش هوایی هم که پیش از این ۴۰ تا ۵۰ پرواز بود اما امسال این حجم از جا به جایی در طول این مدت بی سابقه بوده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا