اقتصاد

۷ تا ۱۰ سال است که هیچ اتوبوسی به شهر تهران افزوده نشده است



رئیس شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که سال آینده شاهد ورود تعدادی از اتوبوس‌های برقی‌ به ناوگان حمل و نقل عمومی باشیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مهدی چمران در آیین بهره‌برداری همزمان از ۱۵ ایستگاه شارژ خودروهای برقی که با حضور وزیر صمت، شهردار تهران و رییس و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم در سال آینده شاهد ورود تعدادی از اتوبوس‌های برقی، خودروهای برقی‌ و موتورسیکلت‌های برقی به پایتخت باشیم.

وی با بیان اینکه قطعا ما نیازمند ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت هستیم گفت: اتوبوس‌های برقی نمی‌توانند جایگزین اتوبوس‌های بنزینی باشند چرا که ما هم اکنون با کمبود اتوبوس در شهر تهران مواجه هستیم و بین ۷ تا ۱۰ سال است که هیچ اتوبوسی به شهر تهران افزوده نشده است.

رییس شورای شهر ضمن عذرخواهی از شهروندان تهرانی بابت کمبود اتوبوس و وجود صف‌های طولانی در ایستگاه‌های اتوبوس ابراز امیدواری کرد که ساخت اتوبوس‌های برقی در داخل سرعت بگیرد و ما بتوانیم خدمات خوبی را به شهروندان ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه در ماه‌های آبان و آذر با مشکل وارونگی هوا و آلودگی هوا روبه‌رو خواهیم بود تاکید کرد: این مسئله موجب ناراحتی و گلایه شهروندان است و امیدواریم با استفاده از اتوبوس‌ها و خودروهای برقی و همچنین موتورسیکلت‌های برقی به سمت هوای پاک و کاهش آلودگی هوا در شهر تهران گام برداریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا