اقتصاد

جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


« علی زارعی » مدیرعامل و رئیس ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند با صدور حکمی « امیربشکار» را بعنوان جانشین ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند ، منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، طی حکمی از سوی رئیس هیأت‌ مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند،«امیربشکار» بعنوان جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند ؛ منصوب شد.

در حکم صادره از سوی «رئیس ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند» خطاب به «امیربشکار» آمده است؛ نظر به جایگاه محوری مرز بین المللی شلمچه در تسهیل تردد زوار اربعین حسینی سراسر کشور همچنین تعیین آن بعنوان تنها مرز تردد اتباع خارجی و ضرورت برنامه ریزی در این حوزه، به موجب این ابلاغ جنابعالی را بعنوان جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب می نمایم.

تشکیل ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند انتصابات و نظارت بر متصدیان قرارگاه ها و کمیته های ستاد، همچنین راهبری هماهنگیه ای سازمان با ستاد مرکزی اربعین حسینی در جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به زوار ابا عبدا… الحسین (ع)، پیگیری تشکیل قرارگاه ها و کمیته های تخصصی، تعیین شرح وظایف هر یک از کمیته ها بمنظور بهره گیری حداکثری ظرفیت ها در جهت تسهیل تردد زوار به نمایندگی از اینجانب به جنابعالی تفویض می گردد.

امید است با اتکال به درگاه خداوند منان و در سایه عنایات حضرت ابا عبدا… الحسین(ع) در جهت خدمت به زوار آن حضرت پیروز و سربلند باشید.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا