اقتصاد

مشترکان برق با مدیریت مصرف جایزه بگیرند

مشترکان برق با مدیریت مصرف جایزه بگیرند


معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به در پیش بودن فصل گرم و اوج گیری مصرف برق گفت: مشترکان با مدیریت مصرف برق در قالب پویش با انرژی جایزه بگیرند.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، محسن ذبیحی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در پویش با انرژی، مشترکان خانگی و تجاری که بیش از ٨٠ درصد تعداد مشترکان کشور را تشکیل می‌دهند و سهم ٥٠ درصدی در مصرف دوران اوج را دارند، با پیش‌بینی جوایز ارزنده تشویق به کاهش این حامل انرژی می‌شوند.

وی افزود: بیش از ٨٠ میلیون جایزه برای کسانی که در کاهش مصرف برق در این طرح همکاری کنند پیش بینی شده است.

به گفته معاون هماهنگی توزیع توانیر، مشترکان در این طرح ضمن کمک به تامین برق مورد نیاز خود گامی برای فعالیت بخش های مولد و کشاورزی برمی‌دارند.

ذبیحی خاطرنشان کرد: همچنین تامین انرژی پایدار برق برای هموطنان ساکن مناطق گرم کشور از دیگر مزایای پیوستن به پویش با انرژی است.

وی با بیان اینکه توانیر در حال گذر از مدیریت سنتی به مدیریت هوشمند است، تصریح کرد: اختصاص سایر درآمدها و مازاد مطالبات شرکت توزیع برق از مشترکان در جهت طرح‌های سرمایه گذاری جدید یا تکمیل طرح‌های در دست اقدام از امتیازهای ویژه توانیر برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

ذبیحی خطاب به مدیران صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد، در نظر گرفتن چشم انداز آینده طرح‌ها را نیازی برای مدیریت مصرف اعتبارات خواند و تصریح کرد: بخش زیادی از اعتبارات توانیر برای اقدامات اصلاحی مانند جابه جایی پایه‌های برق هدر می رود که نیاز است تا این رویه اصلاح شود.

وی عملکرد مطلوب شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم را مدیون تیم همراه و پای کارکنان این شرکت دانست.

ذبیحی عنوان کرد: نگاه کارکنان توانیر خدمات مسوولانه است و اگر چه نمود این رویکرد و سرعت آن در نقاط مختلف کشور متفاوت است، اما همه جای ایران قابل مشاهده است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا