ورزش

پایان سفر ۲۶ ساعته ملی‌پوشان؛ تیم ملی والیبال به برزیل رسید

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴؛

کاروان تیم ملی والیبال ایران پس از سفری ٢۶ ساعته به شهر ریودوژانیرو در کشور برزیل رسید تا آماده حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از نیمه فروردین آغاز شد و روز شنبه ۲۲ اردیبهشت در سالن فدراسیون والیبال به پایان رسید تا تیم برای پرواز به سمت برزیل آمده شود.

کاروان تیم ملی والیبال ایران بامداد روز دوشنبه تهران را ترک کرد و بعد از پروازی تقریباً سه ساعته به دبی رسید. بعد از یک توقف چند ساعته اعضای تیم ملی والیبال ایران فرودگاه دبی را به مقصد ریودوژانیرو برزیل ترک کردند.

تیم ملی والیبال ایران پس از نزدیک به ١۴ ساعت پرواز به ریودوژانیرو برزیل محل برگزاری هفته اول لیگ ملت‌های والیبال رسید. ملی‌پوشان بلافاصله فرودگاه را به مقصد کمپ تمرینی تیم ملی والیبال برزیل در ریو ترک کردند تا ضمن برگزاری اردویی چند روزه و انجام دو بازی تدارکاتی با برزیل برای حضور قدرتمند در هفته نخست لیگ ملت‌ها آماده شوند.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور ۱۷ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در برزیل هستند.

امیر خوش خبر، عبدالرضا علیزاده، نوید مشجری و محمد امین شاکری نیز امشب تهران را به مقصد ریو ترک خواهند کرد و به جمع ملی پوشان در این اردو می‌پیوندند.

ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها روز سه‌شنبه یکم خردادماه ۱۴۰۳ در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیرماه سال جاری با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

این مسابقات آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی براساس رنکینگ تیم‌ها، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

آگهی
شهرستان ها

تصادف سه خودرو در زیرگذر گچساران۸مصدوم برجای گذاشت

یاسوج- سرپرست اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف سمند، پژو۴۰۵ و موتورسیکلت در زیر گذر شهر گچساران، هشت مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: همچنین در محور گچساران -بابامیدان روبروی روستای بیدزرد، یک دستگاه پراید و یک دستگاه سمند با هم برخورد کردند که در این حادثه، راننده پراید جان باخت و یک نفر نیز مصدوم شد.

وی بیان داشت: در دو روز گذشته، ۶۴ فقره تصادف در جاده‌های استان داشتیم.

نیکویی نژاد تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از تصادفات در اثر سبقت و سرعت غیر مجاز اتفاق می‌افتد.

آگهی
حوادث

توقیف 3 موتورسیکلت سنگین در روز جمعه / پلیس اجازه هنجار شکنی به بر هم زنندگان نظم و امنیت را نمی دهد

حوادث رکنا: معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف 3 یکدستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه های آزادگان و یادگار خبر داد و گفت : این موتورسیکلت های سنگین در این محدوده ها مشغول لایی کشی و ایجاد سر و صدای ناهنجار بودند که متوقف گردیدند .

به گزارش رکنا، سرهنگ فیروز کشیر در توضیح این خبر گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراهها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران ، و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ، روز گذشته شاهد تردد 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراههای یادگار و آزادگان بودیم که هر سه دستگاه در طرح مهار پلیس راهور تهران بزرگ متوقف و از ادامه ترددهای خطرناک آنان جلوگیری بعمل آمد .  

سرهنگ فیروز کشیر گفت : توقیف اول در ساعت 16:45 بعد از ظهر جمعه در محدوده موقعیت بزرگراه یادگار به شمال _سعادت آباد انجام شد که تیم های پلیس بزرگراه در اجرای طرح مهار یکدستگاه موتورسیکلت سنگین سوزوکی 1100 سی سی را متوقف واز ادامه تردد آن جلوگیری کردند . 

وی افزود : همچنین در ساعت 1800 بعد از جمعه در محدوده بزرگراه آزادگان و در اجرای طرح مهار یکدستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا 1000 سی سی توسط عوامل پلیس بزرگراه متوقف و به پارکینگ منتقل شد .  

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسیکلت سنگبن سوم در ساعت 18:30 همین روز ودر بزرگراه یادگار به شمال _سعادت آباد در اجرای طرح مهار یکدستگاه موتورسیکلت سنگین بیکینگ 1400سی سی توسط عوامل پلیس بزرگراه متوقف و به پارکینگ منتقل گردید .  

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت های سنگین و احتمال بروز خطر برای راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی بعمل آمده با تیم های گشتی پلیس راهور فاتب ، این موتورسیکلت ها در همان محدوده متوقف گردیدند . 

سرهنگ کشیر ادامه داد: پلیس به محض رویت موتورسیکلت هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد نموده و اینگونه موتورسیکلت ها را طبق قانون اعمال قانون به پارکینگ منتقل می نماید . 

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت ها که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

منبع رکنا
آگهی
اقتصاد

رکوردشکنی فروش طلا در حراج امروز/ ۳۱۹ کیلو طلا فروخته شد

در بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، با معامله ۳۱۹ کیلوگرم شمش طلای استاندارد، رکورد معاملات شکسته شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،در بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلا که امروز 18 اردیبهشت ماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، 319 کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار معامله شد.

از مجموع 410  کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 319 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و  443 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، در مجموع 24 جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، حدود 3,5 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، عرضه کنندگان شمش طلا در مرکز مبادله ایران، واردکنندگان شمش طلا و تولیدکنندگان داخلی شمش طلا هستند. متقاضیان این تالار نیز شامل تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا، فروشندگان عمده شمش طلا، خرده فروشان طلای آبشده و بانک های عامل با تایید بانک مرکزی هستند.

انتهای پیام/

آگهی
شهرستان ها

نجات مرد میانسال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری

خرم‌آباد – سرپرست آتش‌نشانی خرم‌آباد از نجات مرد میانسال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد نعمتی در سخنانی، اظهار داشت: در پی اعلام سقوط مردی میان‌سال به داخل چاه خشک و بدون آب به عمق ۲۵ متر، مأموران ایستگاه دومنظوره شماره دو آتش‌نشانی خرم‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح جزئیات این عملیات افزود: مردی میان‌سال در این حادثه به دلیل تاریکی هوا به قعر چاه سقوط می‌کند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی به‌محض دریافت این خبر بی‌درنگ گروه امداد و نجات این سازمان را برای امدادرسانی به فرد حادثه‌دیده به ابتدای جاده خرم‌آباد – پلدختر اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانانی خرم‌آباد، بیان کرد: آتش‌نشانان به‌سرعت و با درنظرگرفتن سست بودن خاک اطراف چاه باتوجه‌به بارش باران با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و نصب کارگاه، خود را به این شخص رسانده و به خارج از چاه منتقل کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا