اقتصاد

جزئیات ثبت‌نام خودروهای وارداتی اعلام شد

جزئیات ثبت‌نام خودروهای وارداتی اعلام شد


مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها ضمن تشریح قیمت انواع خودروهای وارداتی که ثبت نام آنها از دیروز شروع شده تاکید کرد که تنها سه مورد از پنج مورد این خودروها برقی هستند.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا جزئیات بیشتری درباره خودروهای وارداتی که ثبت‌نام آنها از دیروز آغاز شده ارائه کرد و گفت: در فهرست این خوردوها سه خودرو برقی و دو خودروی دیگر هیبریدی و بنزینی هستند. 

وی تصریح کرد: تعداد خودروهای وارداتی به یقین بالاتر از ۱۰۰۰ دستگاه است. 

تقدسی خاطرنشان کرد: تمام کد ملی‌هایی که در سامانه ثبت شده‌اند می‌توانند نسبت به خرید خودروهای برقی که عرضه آنها از دیروز آغاز شده است، اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عرضه این خودروهای برقی موضوعی جدا از خودروهای برقی است که با هدف کاربری در ناوگان حمل و نقل عمومی وارد شده است، این خودروها با پلاک‌های شخصی پلاک‌گذاری می‌شود نه پلاک تاکسی.

وی درباره قیمت علی‌آلحساب این خودروها گفت: خودروی هوندای که معین خودرو وارد می‌کند یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت دارد، بی‌ام‌کارز که بهمن خودرو وارد می‌کند یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و لونا که ایران خودرو وارد می‌کند ۹۴۵ میلیون قیمت دارد. 

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: این سه خودرو برقی هستند و لاماری که آرین پارس موتور وارد می‌کند هیبریدی است و بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون قیمت دارد و همچنین خودروی نیسان که جهان نوین وارد می‌کند بیش از یک میلیارد و صد میلیون قیمت دارد و بنزینی است. 

تقدسی همچنین اظهار کرد: خودروهای برقی یادشده برای شارژ لزوما نیاز به استفاده از ایستگاه‌های شارژ عمومی ندارند و امکان شارژ آنها از برق خانگی هم وجود دارد. 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا