اقتصاد

تودیع و معارفه سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش

تودیع و معارفه سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش


مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش عصر سه شنبه یازدهم اردیبهشت در نخستین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان در سالن اجتماعات برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در این نشست با معارفه امین میرزایی به عنوان سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی و قدردانی از سعید پورزادی به عنوان یکی از مدیران فعال و متعهد در زمان تصدی این مسوولیت، گفت: پشتکار، مسوولیت پذیری، دفاع از بیت المال و رویکرد ویژه ایشان به مکاتبات و توجه به انجام فرایندهای اداری و اجرایی با هدف پاسخگویی به موقع و صحیح به مراجعه کنندگان از ویژگی های منحصربفرد پورزادی می باشد.

سرهنگی در تکمیل سخنان خود تاکید کرد: دایره فعالیت های زیر بنایی معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش بسیار گسترده می باشد و اقدامات اثر بخشی که در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه مسوولیت های اجتماعی تحقق یافته قابل تقدیر است و این مهم نشان از حس مسوولیت پذیری و تلاش های بی وقفه همکاران این معاونت دارد.

گفتنی است در این نشست حکم انتصاب علیرضا فراهانی به عنوان سرپرست جدید موسسه علوم و فنون کیش به وی اهداء و از خدمات ارزنده محسن رحیمی در زمان تصدی این مسوولیت از ایشان قدردانی شد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا