اقتصاد

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت هفته کار و کارگر

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت هفته کار و کارگر


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، به مناسبت فرارسیدن 11 اردیبهشت‌ماه آغاز هفته کار و کارگر، پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «علی زارعی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان به مناسبت فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت‌ماه، آغاز هفته کار و کارگر، پیامی به‌شرح ذیل صادر کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«الکادُّ على عِیالِهِ کالمُجاهِدِ فی سبیلِ اللّه ِ»
رسول اکرم(ص)

بی‌تردید، کارگران تلاشگر بسان اهرم‌های محرک جامعه در مسیر حرکت به سوی پیشرفت و تعالی عمل می‌کنند. این قشر خدوم، کاربردی و زحمتکش در منطقه آزاد اروند همواره از جایگاه رفیع و ارزنده‌ای برخوردار و سبب ساز ارتقای چرخ صنعت و تولید در این خطه زرخیز بوده‌‌اند. همانا که رهبری مدبر انقلاب با شناخت این ظرفیت شگرف، آن را رکن جهش تولید دانسته‌اند و ایشان را جهادگران خط مقدم نبرد اقتصادی قلمداد نمودند.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان راهبردی «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، شاهد همت بیش از پیش سازندگان امروز و فردای جامعه باشیم و تلاش آنان را به شایستگی قدر بدانیم.

اینجانب، فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت‌ماه روز کار و کارگر را بر کارگران سخت‌کوش جامعه به‌خصوص فعالان این عرصه راهبردی در منطقه آزاد اروند، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان در ادامه مسیر زندگی و عرصه جهاد در صنعت و تولید، آرزوی بهروزی و پیروزی دارم.

علی زارعی
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا