اقتصاد

جزئیات پروژه‌های شرکت پویاانرژی

جزئیات پروژه‌های شرکت پویاانرژی


اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات گفت: با افتتاح فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان، متعلق به شرکت پویاانرژی، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ «ومعادن»، دو خط ۱۸۳ مگاواتی به شبکه برق کشور اضافه شد که میزان سرمایه‌گذاری این طرح توسعه‌ای حدود ۳ هزار میلیارد تومان، معادل ۹۰ میلیون یورو بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، با افتتاح فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان، متعلق به شرکت پویاانرژی، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ «ومعادن»، دو خط ۱۸۳ مگاواتی به شبکه برق کشور اضافه شد. میزان سرمایه‌گذاری این طرح توسعه‌ای حدود ۳ هزار میلیارد تومان، معادل ۹۰ میلیون یورو بوده است.

در ادامه و در فاز سوم، احداث دو واحد بخار ۱۸۰ مگاواتی با سرمایه‌گذاری ۳۱۰ میلیون یورو، در دستور کار شرکت قرار دارد؛ محل احداث نیروگاه مشخص شده و عملیات ژئوتکنیکی آن در حال انجام است. همچنین مهندسی و عقد قرارداد آن صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود تا دو سال آینده احداث نیروگاه به اتمام برسد. با اجرای فاز سوم این پروژه ظرفیت نهایی نیروگاه به ۱۱۰۰ مگاوات خواهد رسید.

در این ویدیو دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن)، به تشریح پروژه‌های در دست اجرای شرکت پویاانرژی پرداخته است که در ادامه مشاهده می‌کنید:



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا