اقتصاد

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود


سرپرست بانک سینا از واحدهای مختلف معاونت فناوری اطلاعات و زیرساخت‌های فنی این بانک بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی در بازدید از ساختمان معاونت فناوری اطلاعات با اشاره به اجرایی شدن برنامه تحول دیجیتال بانک سینا و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال و پلتفرمی گفت: با تغییر رویکردهای کسب‌وکار در بانکداری و متناسب با تغییر نیازها و ذائقه‌های مشتریان، لازم است سرمایه‌گذاری‌های جدی‌تری در بانک‌ها در حوزه فناوری اطلاعات صورت گیرد که این نیاز در بانک سینا نیز وجود دارد.
وی افزود: در عصر فناوری اطلاعات، مشتریان به دنبال رفع نیازهای بانکی و پولی خود به صورت کاملاً غیرحضوری و برخط هستند و این نیاز احساس می‌شود که کلیه خدمات بانکداری بر بستر پلتفرم‌ها در دسترس باشد. تحقق این مسئله، به سرمایه‌گذاری جدی در زیرساخت‌های فناوری و همچنین استفاده از ظرفیت‌های نیروی کار متخصص نیاز دارد که این موضوع از شاخص‌های مد نظر بانک سینا در طرح راهبردی کسب‌وکار است.
سرپرست بانک سینا همچنین بر لزوم پایداربودن ارائه خدمات و سرعت انجام عملیات بانکی در سطح شعب و همچنین پلتفرم‌های بانکداری بانک سینا تأکید کرد.
وی گفت: میزان نوآوری و ارائه خدمات کاربرپسند در بانکداری دیجیتال یکی از شاخص‌های مهم مشتریان برای استفاده از خدمات بانک‌ها در فضای رقابتی امروز است و بانک‌هایی موفق‌تر خواهند بود که خلاقیت، نوآوری، انجام سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فناوری و ارتقای دانش روز نیروی انسانی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند. بر همین اساس نیز در دوره جدید مدیریتی در بانک سینا، توجه و تمرکز بر حوزه فناوری اطلاعات تقویت خواهد شد تا بتوانیم در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو باشیم.
در این بازدید که چنگیز مروج، قائم‌مقام مدیرعامل نیز حضور داشت، کاظم نراقیان، معاون فناوری اطلاعات بانک سینا توضیحاتی در خصوص برنامه‌ها، سامانه‌ها و زیرساخت‌های فناوری بانک ارائه کرد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا