اقتصاد

رشد خسارت پرداختی بیمه سینا

رشد خسارت پرداختی بیمه سینا


خسارت و مزایای پرداختی خالص بیمه سینا از ۲۷.۴۶۱.۵۰۳ میلیون ریال در اسفند ماه ۱۴۰۱ به ۴۸.۲۸۷.۸۹۴ میلیون ریال در انتهای سال گذشته رسیده که با رشد ۷۶ درصدی مواجه شده است.

به گزارش ایلنا؛ در گزارش اطلاعات و صورت های مالی سود و زیان شرکت” بیمه سینا” با سرمایه ثبت شده ۵.۸۷۷.۹۳۳ میلیون ریال با ” نماد وسین” که در سایت کدال منتشر شده آمده است؛ حق بیمه خالص( سهم نگهداری) این بیمه از ۳۲.۲۸۹.۹۴۱ میلیون ریال در اسفند ماه ۱۴۰۱ به ۶۰.۳۲۸.۱۰۱ میلیون ریال رسیده و با ۸۷ درصد رشد همراه شده است.

همچنین درآمدهای بیمه ای این شرکت از ۳۵.۸۰۵.۹۳۲ میلیون ریال در انتهای اسفند ماه ۱۴۰۱ به ۶۳.۹۱۰.۹۱۲ میلیون ریال رسیده و با رشد ۷۸ درصد رشد همراه شده است.

خسارت و مزایای پرداختی خالص این شرکت از ۲۷.۴۶۱.۵۰۳ میلیون ریال در اسفند ماه ۱۴۰۱ به ۴۸.۲۸۷.۸۹۴ میلیون ریال در انتهای سال گذشته رسیده که با رشد ۷۶ درصدی مواجه شده است.

هزینه های بیمه ای بیمه سینا نیز از ۳.۴۳۱.۹۰۲ میلیون ریال اسفند ماه ۱۴۰۱ به ۶.۳۳۶.۰۳۴ میلیون ریال رسیده و با افزایش ۸۵ درصدی روبرو بوده است.

سود( زیان) ناخالص فعالیت های بیمه ای این شرکت نیز از ۴.۹۱۲.۵۲۷ میلیون ریال در اسفند ماه ۱۴۰۱ به ۹.۲۸۶.۹۸۴ میلیون ریال رسیده و با رشد ۸۹ درصدی همراه شده است. سود( زیان) عملیاتی این شرکت از ۱.۲۴۵.۶۶۶ میلیون ریال اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به ۳.۴۸۲.۳۷۴ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۲ رسیده است و با رشد ۱۸۰ درصدی همراه شده است.

سود( زیان) خالص این شرکت نیز با افت ۸ درصدی از ۳.۰۹۰.۸۶۰ میلیون ریال در اسفند ۱۴۰۱ به ۲.۸۴۶.۸۸۵ میلیون ریال رسیده است.سود( زیان) پایه هر سهم از ۵۲۸ ریال به ۴۸۶ ریال رسیده و با ۸ درصد افت همراه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا