اقتصاد

پیام تسلیت سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت شهادت رئیس جمهور

وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه پیام تسلیت منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، پیام تسلیت وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه بدین شرح است؛

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ

فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلا

همکاران و مشتریان گرامی

باسلام و احترام

در سالروز میلاد مسعود ثامن الحجج، امام مهربانی‌ها، حضرت امام رضا (ع) خادم الرضا، خادم ملت ایران و “سید الشهدای خدمت حضرت آیت اله رئیسی” ریاست جمهور محبوب، خدوم و مغتنم مردم ایران به همراه جمعی از یاران وفادار انقلاب اسلامی؛ به شهادت رسیدند.

بی تردید یاد و خاطره زحمات و تلاش‌های صادقانه این فرزند انقلاب در سنگرهای مختلف خدمت در ذهن مردم شریف ایران همواره به یادگار خواهد ماند.

این کشور، کشور امام رضا (ع) است و او چون پدری مهربان از آن حفاظت و صیانت خواهد نمود.

یقیناً وجود آرامش بخش مقام معظم رهبری همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای ملت ما است و به فرمایش معظم له در این شرایط حساس ملت ایران نگران و دلواپس نخواهد بود و هیچ اختلالی در اداره امور کشور به وجود نخواهد آمد.

ما خادمان ملت ایران با شهد ایمان عهد می‌بندیم که راه آنها را مقتدرانه ادامه خواهیم داد و ذره‌ای خلل و سستی در این راه پرافتخار در ما ایجاد نمی‌شود و منتظر فتح الفتوح های بزرگ این ملت هستیم.

اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه غم بار به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم ایران و تمامی انسان‌های آزاده در سراسر جهان، برای روح بزرگ این شهدای عظیم الشان علو درجات از درگاه ایزد منان خواستارم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا