اقتصاد

تهرانی ها منتظر رگبار و رعد وبرق باشند

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، در ساعات بعد اظهر رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (شنبه) در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش امروز در آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، نیمه غربی سواحل دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استان‌های البرز، تهران و سمنان است.

یکشنبه علاوه بر مناطق فوق در بخش‌هایی از شرق کردستان، شمال همدان، شمال مرکزی، قم و خراسان رضوی نیز رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه در شمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

سه‌شنبه و چهارشنبه در مناطقی از شمال غرب، غرب و مناطقی در مرکز و شمال شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی ۲ روز آینده با نفوذ جریان شمالی به سواحل دریای خزر در استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی در غرب و شمال غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طی ۳ روز آینده دریای عمان و شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا