سلامت

بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس

اطلاع رسانی تبلیغاتی

انتخاب یک صرافی خارجی معتبر برای معامله‌گران بازارهای مالی اهمیت ویژه‌ای دارد. صرافی بینگ ایکس یکی از معتبرترین صرافی‌های حال‌حاضر در دنیاست که به کاربران ایرانی هم خدمات ارائه می‌دهد؛ این در حالی است که بسیاری از صرافی‌های معتبر در دنیا با کاربران ایرانی به‌دلیل شرایط تحریم، همکاری نمی‌کنند. صرافی بینگ ایکس یک صرافی متمرکز با امکانات معاملاتی زیاد است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد با خیالی آسوده جهت خریدوفروش در بازارهای مالی اقدام کنند. در این مطلب، قصد داریم نگاهی تخصصی به صرافی BingX داشته باشیم. اگر شما هم به‌دنبال انتخاب یک صرافی خوب و معتبر هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بینگ ایکس را بهتر بشناسید.

با بینگ ایکس بیشتر آشنا شوید

صرافی BingX یک پلتفرم معاملاتی معتبر است که به شما امکان معامله با بیش از 250 ارز دیجیتال را می‌دهد. تمامی ارزهای دیجیتال لیست‌شده در این صرافی، جزو معتبرترین و محبوب‌ترین کوین‌ها هستند. جالب است بدانید که این صرافی توانسته است تا ابتدای آگوست سال 2023 از صد کشور جهان بیش از 5 میلیون کاربر جذب کند؛ این رقم در نوع خود قابل توجه است.

مطابق گزارش وبسایت Tradersnnion  تقریبا 5 درصد کاربران این صرافی را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند. براساس گزارش همین وب‌سایت، این پلتفرم تقریبا 1.65 میلیون بازدیدکننده در هفته دارد. صرافی BingX دارای 136.5 میلیون دلار حجم معاملات روزانه اسپات است. متوسط نقدینگی ثبت‌شده برای این پلتفرم تقریبا 480 میلیون دلار است و حجم معاملات روزانه مشتقات آن هم تقریبا 3 میلیارد دلار، تخمین‌ زده شده‌ است. باتوجه‌به همه این ارقام و اطلاعات، می‌توان گفت بینگ ایکس یک صرافی پیشرو با اعتبار بالا و شهرتی جهانی به‌شمار می‌رود.

تاریخچه صرافی

BingX در سال 2018 کار خود را در کشور سنگاپور آغاز کرد. این شرکت هم‌اکنون در کشورهای مختلفی نظیر تایوان، کانادا، هنگ‌کنگ و چندین کشور اروپایی شعبه دارد. تیم توسعه این صرافی متشکل از متخصصان خبره در زمینه تکنولوژی بلاکچین هستند که سابقه فعالیت درخشانی در شرکت‌های تکنولوژی و مالی معتبر در دنیا دارند. متخصصان بلاکچین این صرافی در شرکت‌های مالی و تکنولوژی معتبری چون علی بابا، گوگل، جی پی مورگان و… سابقه فعالیت دارند. مدیر عامل این صرافی هم جوانی به نام جاش لو است. درمجموع، می‌توان گفت تیم BingX یک تیم با سابقه درخشان هستند که سعی در ارائه بهترین خدمات دارند.

نکاتی پیرامون فعالیت در صرافی بینگ ایکس

برای فعالیت در هر صرافی باید در مورد آن شناخت کافی داشته باشید. در ادامه، نکاتی را برای فعالیت در بینگ ایکس خاطر نشان خواهیم کرد تا بتوانید هرچه بهتر از خدمات آن استفاده کنید. بسیاری از صرافی‌های معتبر باوجود شرایط تحریم، حاضر به ارائه خدمات به ایرانی‌ها نیستند. خوشبختانه، برای فعالیت در صرافی بینگ ایکس از این بابت مشکلی نخواهید داشت. برای استفاده از بینگ ایکس کافی است یک فیلترشکن با آی‌پی ثابت داشته باشید یا از نرم‌افزارهای VPS که قابلیت تغییر آی پی را دارند، استفاده کنید.

مروری بر امکانات BingX

برای انتخاب صرافی باید قبل از هر چیز در مورد امکانات و کیفیت خدمات‌دهی آن مجموعه، اطمینان حاصل کنید. امکاناتی که صرافی مورد نظر ارائه می‌دهد باید با استراتژی شما تطبیق داشته باشند تا بتوانید فعالیت مفیدی را آغاز کنید. در ادامه، امکاناتی که بینگ ایکس برای کاربران فراهم کرده است را بررسی می‌کنیم تا بتوانید هرچه بهتر با خدمات آن آشنا شوید.

معاملات اسپات

در اکثر موارد، امکان انجام معاملات اسپات در صرافی‌های ارز دیجیتال وجود دارد. باکمک معاملات اسپات می‌توانید با سرعت بالا اقدام به خریدوفروش کنید. برای خریدوفروش دارایی‌تان در بینگ ایکس می‌توانید از ارزهای دیجیتال یا فیات استفاده کنید. جدای از آن، در این صرافی امکان سواپ اتریوم، تتر، بیت کوین و USDC را بدون انجام اسپات، خواهید داشت. در این پلتفرم، امکان سفارش‌گذاری به دو روش مارکت اردر و لیمیت اردر وجود دارد.

بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس

معاملات مشتقات

یکی دیگر از امکانات بسیار خوبی که این صرافی ارائه می‌دهد، امکان انجام معاملات مشتقات روی رمزارزها است. باکمک معاملات مشتقات، معامله‌گران می‌توانند سودهای خوبی از بازار به‌دست آوردند و زیان‌های خود را تا حد زیادی پوشش دهند. در صرافی بینگ ایکس، شما می‌توانید معاملات آتی دائمی و معاملات استاندارد آتی را هم انجام دهید.

معاملات اهرم و مارجین

باکمک معاملات اهرم و مارجین می‌توانید سود معاملات خود را تصاعدی کنید و افزایش دهید. این امکان در معاملات صرافی بینگ ایکس برای کاربران فراهم شده‌ است. برای هر دو روش کاربران نیاز به وثیقه‌گذاری خواهند داشت. ضریب اهرم در نظر گرفته‌شده برای دارایی‌های مختلف، با یکدیگر تفاوت دارد. در زیر ضریب اهرم را براساس دارایی‌های مختلف آورده‌ایم:

  • برای بیت کوین و تتر می‌توانید تا 150 برابر میزان دارایی از اهرم استفاده کنید.

  • برای اتریوم امکان استفاده از اهرم تا میزان صد برابر دارایی وجود دارد.

  • برای کالاها و شاخص‌های مختلف تا صد برابر و برای سایر ارزهای دیجیتال، امکان استفاده از اهرم به اندازه 35 تا 50 برابر میزان دارایی وجود خواهد داشت.

  • برای جفت‌ارزهای فارکس، کاربران می‌توانند از اهرم به میزان سیصد برابر سرمایه خود استفاده کنند.

در بینگ ایکس، امکان استفاده از اهرم برای پوزیشن‌های خرید (لانگ) و فروش (شورت) وجود دارد؛ علاوه‌بر این، امکان استفاده از ابزارهای حد سود و حد ضرر هم فراهم آمده‌ است. در معاملات مارجین، تمامی قراردادهای دائمی را می‌توان به دو شکل ایزوله و کراس، انجام داد. در این صرافی، شما امکان استفاده از قابلیتی به نام OCO را خواهید داشت؛ مطابق این ویژگی، هنگام تحقق یکی از دستورات مربوط‌ به حد سود و حد ضرر، سیستم به‌شکل خودکار دیگری را متوقف خواهد کرد.

بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس

بازدهی بالا با گرید تریدینگ در بینگ ایکس

گرید تریدینگ یکی از روش‌های بسیار معروف معامله در صرافی بینگ ایکس است. در این شیوه خرید، کاربر می‌تواند در یک بازه زمانی دارایی را با کمترین قیمت خریداری کند و با بیشترین قیمت بفروشد. برای اینکه بتوانید از این ربات استفاده کنید، باید تنظیمات مختلفی مانند حدود پایین و بالای معامله را انجام دهید. گرید تریدینگ کمک می‌کند تا بتوانید حداکثر سود را از معاملات خود به‌دست آورید.

سودآوری راحت و ساده با بینگ ایکس

در این مطلب، به تفصیل راجع‌به صرافی بینگ ایکس صحبت کردیم و امکانات بی‌شمار آن را هم نام بردیم. با کمک قابلیت‌هایی که BingX فراهم می‌کند، می‌توانید معاملاتی پرسود و آسان داشته باشید. برخلاف بسیاری از صرافی‌ها، بینگ ایکس حاضر به همکاری با کاربران ایرانی است. رابط کاربری ساده این پلتفرم در کنار امکانات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهد، کمک می‌کند تا کاربرانی از سراسر دنیا از BingX استفاده کنند. آیا شما تجربه‌ای در زمینه استفاده از این صرافی دارید؟ این صرافی تا چه اندازه توانسته است انتظارات شما را برآورده کند؟

آگهی
دکمه بازگشت به بالا