سلامت

۳ چیزی که شریک زندگی تان هرگز نباید به شما بگوید

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزیاتو، جیکوب لوکاس، مربی متخصص دوستیابی مستقر در بریتانیا است که به میلیون‌ها نفر در دنیا کمک می‌کند تا به خواسته همیشگی‌ خود در زندگی عاشقانه‌شان دست یابند. او علاوه بر کار مستقیم با مشتریان، محتواهایی را در تیک تاک با ۷۵۰ هزار دنبال کننده خود به اشتراک می‌گذارد و یک کتاب راهنمای دوستیابی هم منتشر کرده است.

لوکاس در یکی از ویدئوهای اخیر خود سه مورد مطرح کرده که کسانی که در رابطه عاطفی هستند نباید به یکدیگر بگویند. او مدعی شده که اگر شریک زندگی‌تان هرکدام از این کارها را انجام بدهد ممکن است فرد مناسبی برای رابطه نباشد.

او در این ویدئو می‌گوید: «من یک مربی دوستیابی حرفه ای هستم و در ادامه سه چیزی را به شما می‌گویم که دوست پسر یا دوست دخترتان هرگز نباید در رابطه به شما بگوید یا انجام دهد. و اگر هر کدام از این کارها را انجام بدهد شاید بهتر باشد در مورد اینکه آیا فرد مناسبی برای شماست یا نه تجدیدنظر کنید، چون همه این‌ها خط قرمزهای بزرگ و مهمی هستند.»

او در ادامه این موارد مهم را برشمرد: «شماره یک، هروقت که مطابق خواسته او عمل نمی‌کنید، به عنوان تنبیه و بدون هیچ توضیحی رابطه‌اش را با شما قطع می‌کند.» به گفته او کسی که این کار را انجام می‌دهد از شما می‌خواهد که به دنبالش باشید تا نسبت به شما احساس برتری کند و احساس کند که بار دیگر همه چیز طبق خواسته خودش پیش می‌رود.

لوکاس اضافه می‌کند: «این رفتار همچنین به من نشان می‌دهد که این فرد مهارت خوبی برای بیان خود ندارد.»

کسی که با او رابطه دارید هرگز نباید این ۳ کار را انجام بدهد
سپس به سراغ نکته بعدی می‌رود و می‌گوید: «هروقت با شریک زندگی‌تان بحث و دعوا می‌کنید، به جای اینکه با آرامش بحث کند، می‌گوید رابطه را تمام خواهد کرد، در حالی که در واقع اصلا قصد ترک شما را ندارد. چنین فردی سعی دارد شما را از طریق نبودنِ خود مضطرب کند تا شما با هر چیزی که می‌گوید بیش از همیشه موافقت کنید.

او ادامه می‌دهد: «این یک تاکتیک حقیقتا نابالغانه و وحشتناک است که نباید ابزاری برای برنده شدن در بحث باشد.»

نکته آخری که او مطرح می‌کند نیز یک رفتار ناخوشایند است: «شماره سه… یک عمل وحشتناک است که همیشه باعث بحث و جدل خواهد شد. و آن زمانی است که فرد مقابل شروع به مقایسه منفی شما با دیگر آدم‌ها به‌ویژه شرکای زندگی پیشین خود می‌کند.»

آگهی
دکمه بازگشت به بالا