دانش و فناوری

آزمون رادیو آماتوری پایان خردادماه برگزار می‌شود

مدیرکل صدور پروانه سرویس های رادیویی خبر داد؛

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی گفت: دوره اول آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی در سطح مبتدی و عمومی در روز ۳۰ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرج مکرمی مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی گفت: با پایان یافتن زمان ثبت‌نام متقاضیان، دوره اول آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی در سطح مبتدی و عمومی در روز ۳۰ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

مکرمی با اشاره به اینکه ۵۸ نفر متقاضی شرکت در آزمون سطح مبتدی و ۹ نفر متقاضی شرکت در سطح عمومی هستند، عنوان کرد: ثبت‌نام شدگان می‌توانند برای شرکت در آزمون دوره اول رادیو آماتوری سال جاری، روز چهارشنبه ۳۰ خرداد از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعدازظهر به نشانی الکترونیکی مراجعه کنند.

وی افزود: آزمون در سه بخش تئوری، مورس نوشتاری و مورس شنیداری برگزار می‌شود و صرفاً افرادی که حد نصاب‌های لازم را کسب کنند، می‌توانند به عنوان پذیرفته شده در آزمون، درخواست صدور گواهینامه رادیو آماتوری خود را ارائه کنند.

مکرمی تأکید کرد: کارشناسان رگولاتوری در حین برگزاری آزمون رادیو آماتوری، با شماره تماس‌های ۸۹۶۶۱۵۰۷ و ۸۹۶۶۱۵۱۲ آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شرکت‌کنندگان هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا