دانش و فناوری

آیین‌نامه نشریات دانشجویی تغییر می‌کند/ تغییر آیین‌نامه‌ها با محوریت پوشش تمام سلیقه‌های دانشجویی


معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به تغییر تغییر آیین‌نامه‌ها با محوریت پوشش تمام سلیقه‌های دانشجویی، گفت: تشکل‌مندی دانشجویان به هویت یابی و مسئولیت اجتماعی کمک می‌کند و تجربه‌ای برای کار گروهی است.

 عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: آیین‌نامه نشریات دانشجویی قدیمی بود و بر همین اساس با کمک دانشجویان فعال در این زمینه، بازنگری در آیین‌نامه نشریات دانشجویی صورت گرفت.

وی افزود: پیش نویس بازنگری آیین‌نامه نشریات دانشجویی تهیه شده و در سامانه هدف ما قرار گرفته است، دانشجویان زیادی رجوع کرده و نطرات خود را می‌گویند.

کلانتری درباره تغییرات آیین نامه نشریات دانشجویی گفت: در مرحله اول عنوان این آیین‌نامه تغییر می‌کند و حوزه‌های فعالیتی جدیدی به فعالیت‌های دانشجویی اضافه می‌شود.

* نشریات دیجیتال امکان کنش‌گری هدفمند و جهت‌دار دانشجویان در فضای مجازی را فراهم می‌‌کند

وی درباره نشریات دیجیتال دانشجویی گفت: در نشریات دیجیتال امکان کنش‌گری هدفمند و جهت دار دانشجویان در فضای مجازی فراهم می‌شود و باتوجه به تنوعی که در موضوعات حاصل شده، متاسفانه آیین نامه قدیم تنوع موضوعاتی را پوشش نمی‌دهد در صورتی که امروزه تنوع موضوعاتی را شاهدیم.

 معاون فرهنگی وزارت علوم افزود: تلاش داریم با تغییر آیین‌نامه‌های علمی، تشکل‌های دانشجویی،کانون ها و نشریات بتوانیم سلیقه های مختلف را پوشش دهیم، باید حتی سلیقه‌هایی که در کوچک‌ترین حوزه‌ها فعالیت می‌کنند را پوشش دهیم.

کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: تشکل‌مندی دانشجویان به هویت یابی و مسئولیت اجتماعی کمک می‌کند و تجربه‌ای برای کار گروهی است.

پایان پیام/

 


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا