دانش و فناوری

اجلاس معاونین فرهنگی دانشگاه‌های کشور با شعار «دانشگاه؛ مسئولیت پذیری فرهنگی و اجتماعی» برگزار می شود


معاون فرهنگی وزارت علوم با اشاره به برگزاری اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه‌های کشور گفت: اجلاس معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با شعار «دانشگاه؛ مسئولیت پذیری فرهنگی و اجتماعی» برگزار می شود.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: پنجاه و هشتمین اجلاس معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور ۵ تا ۷ بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: اجلاس معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با شعار «دانشگاه؛ مسئولیت پذیری فرهنگی و اجتماعی» برگزار می شود تا بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، معاونان فرهنگی بتوانند با برنامه مدون و نگاهی متفاوت به مدیریت فرهنگی فضای دانشگاه بپردازند.

کلانتری با اشاره به برگزاری پنل های مختلف علمی برای معاونان حاضر در اجلاس گفت: پنل های متعددی در رابطه با موضوعات روز دانشگاه و مسائل موجود در حوزه فرهنگ در نظر گرفته شده تا با بحث و تبادل نظر در رابطه با موضوعات، اتفاق خوبی در حوزه مدیریت فرهنگی دانشگاه رخ دهد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا