دانش و فناوری

اطلاعیه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در خصوص قطع برق در زمان مراسم افتتاحیه الکامپ ۱۴۰۲


روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در خصوص قطع برق در زمان افتتاحیه الکامپ ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اخبار شرکت‌ها؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی، بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ صبح امروز با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری اطلاعات و سایر مسؤولان همچنین الکساندر شویتوف معاون وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه در محل نمایشگاه‌های بین المللی  تهران افتتاح شد.

در بخش‌های ابتدایی این مراسم در حین سخنرانی یکی از مسؤولان، دوبار برق سالن رفت و در ادامه زمانی‌ که مجری مراسم وزیر ارتباطات را برای سخنرانی دعوت کرد، برای بار سوم برق قطع شد.
روبط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به رعایت، دستورالعمل‌های ابلاغی دولت نسبت به مدیریت مصرف انرژی و به خصوص از ساعت 11:00 تا 14:30 در پیک مصرف برق شهر تهران، این شرکت ملزم به استفاده از مولد اضطراری در راستای مدیریت مصرف برق است. متأسفانه در زمان سخنرانی افتتاحیه نمایشگاه الکامپ در روز جاری، سیستم برق اضطراری دچار نقص فنی شد.

بدینوسیله روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از تمام مسؤولان و اصحاب رسانه همچنین مردم شریف حاضر در مراسم عذر خواهی کرده و به مخاطبین این اطمینان می‌دهد که، این شرکت حداکثر تلاش خود را برای رفع اینگونه مشکلات پیش‌بینی‌نشده خواهد کرد.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا