دانش و فناوری

افزایش ۱۱۵ کدرشته محل جدید در دانشگاه علمی کاربردی لرستان

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از افزایش ۱۱۵ کدرشته محل جدید در این دانشگاه خبر داد.

ایرج نیک‌پی، در دومین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی لرستان که با محوریت برنامه‌ریزی جهت اطلاع‌رسانی و تبلیغات پذیرش دانشجوی مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد، اظهار کرد: با افزایش ۱۱۵ کد رشته محل جدید، این دانشگاه برای ترم مهرماه سال‌جاری در مقاطع کاردانی و کارشناسی در ۳۰۰ کدرشته محل و در ۱۵ مرکز آموزش علمی‌کاربردی استان پذیرش دانشجو خواهد داشت.
رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان، افزود: بعد از اعلام سازمان مرکزی دانشگاه، ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌شود که در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.
در ادامه، حسین غفاری، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی حوزه ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی که به صورت مجازی در این نشست حضور داشت، با اشاره به پذیرش مناسب دانشجو در بهمن‌ماه ۱۴۰۰، گفت: انتظار می‌رود باتوجه به اختصاص رشته‌های متنوع به مراکز آموزش علمی‌کاربردی، پذیرش این‌ دوره نیز با استقبال مطلوب متقاضیان برای ثبت‌نام در این دانشگاه همراه باشد.
 وی افزود: رؤسای مراکز آموزش علمی‌کاربردی با استفاده از تمام امکانات اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی ازجمله ظرفیت مدرسان، دانشجویان و دانش‌آموختگان کارآفرین می‌توانند در فرآیند پذیرش دانشجو و معرفی فعالیت‌های این دانشگاه مؤثر باشند.
غفاری تأکید کرد: باتوجه به ظرفیت بالای اطلاع‌رسانی و تبلیغات در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، هر دانشجو، هر مدرس و هر همکار می‌توانند یک رسانه باشند.
در این جلسه، عملکرد اطلاع‌رسانی و تبلیغات ۱۵ مرکز آموزش علمی‌کاربردی لرستان در دوره‌های قبل، توسط معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی حوزه ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی مورد ارزیابی قرار گرفت.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا