دانش و فناوری

انتشار ۱۰۲ مقاله علمی با موضوع «سردار سلیمانی» در مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی/ ۲۵ هزار بازدید و ۱۶ هزار دانلود از مقاله‌ها


بر اساس اعلام مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهیSID در سه سال گذشته ۱۰۲ عنوان مقاله علمی با موضوع «سردار سلیمانی» در این پایگاه نمایه شده است که این مقاله‌ها ۲۵ هزار و ۷۸۴ بازدید و ۱۶ هزارو ۱۲۰ دانلود داشته‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، روابط عمومی مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهیSID همزمان با ۱۳ دی ماه، شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پربازدیدترین مقالات علمی نمایه شده در این پایگاه با موضوع سردار سلیمانی براساس میزان بازدید مخاطبان را مشخص و معرفی کرد.

براساس این گزارش، تعداد کل مقالات فارسی با موضوع «سردار سلیمانی» در بازه زمانی ۳ ساله ( از ۱۳ دی ۱۳۹۸ تاکنون) تعداد ۱۰۲ عنوان است که درکل ۲۵.۷۸۴ بازدید و ۱۶.۱۲۰ دانلود داشته است.

براین اساس «تدوین الگوی فرماندهی شهید قاسم سلیمانی» با ۱.۱۲۵ بازدید، پربازدیدترین مقاله فارسی با موضوع سردار سلیمانی است.

مجلات «مدیریت اسلامی»، «جامعه مهدوی» و «آفاق امنیت» به ترتیب مجلاتی هستند که بیشترین تعداد مقالات فارسی با موضوع سردار سلیمانی را منتشر کرده‌اند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا