دانش و فناوری

"ایسنا" الگوی رسانه تراز انقلاب/ روایت "ایسنا" دست برتر جنگ روایت هاست

ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان با اشاره به اثرگذاری و عملکرد مطلوب «ایسنا» در استان، گفت: ایسنا ذائقه ها، علائق و نیازمندی های جامعه را شناخته و به الگویی برای روایت هوشمندانه و عالمانه تبدیل شده‌است.

دکتر حسن بیارجمندی عصر امروز(چهارشنبه 12 مرداد) در آستانه هفته خبرنگار ضمن حضور در دفتر ایسنا با سردبیر و تحریریه این رسانه دیدار، گفتگو و تبادل نظر کرد.
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان در این دیدار با اشاره به تقارن سالروز تأسیس جهاددانشگاهی و هفته خبرنگار، اظهار کرد: در شرایطی که مقام معظم رهبری به امر جهاد تبیین تأکید کردند ایسنا در هفته جهاددانشگاهی توانست با ایجاد یک خط رسانه ای، این نهاد انقلابی و فعالیت های آن را عالمانه و هوشمندانه و از زبان مدیران مرتبط تبیین کند و جامعیت جهاددانشگاهی را برای مخاطب خود روایت کند.
ریل گذاری جدید ایسنا، جهاددانشگاهی را از مظلومیت خارج کرد
دکتر «حسن بیارجمندی» با بیان اینکه امروز با جبهه مرکبی روبه رو هستیم که جنگ شناختی و ادراکی را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: در این شرایط «ایسنا» توانست یک روایت مبتنی بر اقدام و عمل و براساس نیازمندی های موجود را از جهاددانشگاهی به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه ایسنا در مدل کاری جدید خود توانست در جنگ‌شناختی و ادراکی روایتها، روایتی دقیق و صحیح از نهاد انقلابی جهاددانشگاهی گلستان را مبتنی بر نگاه جامع برای همگان تبیین کند و به عنوان روایتی غالب با ضریب نفوذ نخبگانی در ذهن مخاطب بنشاند، بیان کرد: اگر تا یک ماه گذشته مجموعه جهاددانشگاهی در استان گلستان مظلوم و ناشناخته بود اخیراً با روایت دقیق ایسنا، مدیران دیدگاه متفاوت تری نسبت به این مجموعه خواهند داشت.
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان با بیان اینکه در حال حاضر ایسنا استان گلستان شاهد ریل گذاری و بازآرایش جدید رسانه ای براساس اقتضائات زمان است، افزود: متأسفانه برخی رسانه ها همچنان در نگاه سنتی خود در زمان تأسیس متوقف شده و در جنگ روایت ها از اثربخشی لازم فاصله گرفتند که ایسنا از این قاعده مستثنی است.
سیاست های هوشمندانه ایسنا قابل تحسین است
بیارجمندی عملکرد مطلوب ایسنا و خروجی خوب آن در این مدت کوتاه را قابل تقدیر دانست و ابراز داشت: ایسنا ذائقه ها، علائق و نیازمندی های جامعه را به خوبی شناخته و از ظرفیت های بصری به خوبی استفاده کرده لذا در مقایسه با دیگر رسانه های استان به عملکرد و خروجی بهتری دست یافته و توانسته الگو و نسخه رسانه تراز انقلاب را به استان معرفی کند.

وی با بیان اینکه ایسنا توانسته با ایجاد ارتباط مناسب با نخبگان اثربخشی خود را در استان گلستان به میزان قابل توجهی افزایش دهد، گفت: شما ۸۰ درصد خروجی خود را با ۲۰ درصد فعالیت هدفمند گرفته اید که نشان از هوشمندی در سیاست گذاری در این رسانه مردم پایه، علمی و تخصصی است.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا