دانش و فناوری

با تامین اعتبار، برنامه های شرکت مخابرات در سال ۱۴۰۱ محقق می شود

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران:

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: سال ۱۴۰۰ سال سختی برای شرکت مخابرات ایران بوده و امیدوارم تامین اعتبار صورت گرفته به استراتژی توسعه فناوری شرکت در سال ۱۴۰۱ برسیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران، دکتر ابراهیم محمودزاده در جلسه پایانی سال ۱۴۰۰ با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران ستاد و مناطق افزود: درآمد شرکت مخابرات ایران تکافوی نیازهای توسعه ای آن را نمی دهد باید با تامین منابع و اصلاح درآمد و هزینه ها تحولی در این شرکت بوجود آوریم.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی دقیق می توان خدمات مخابراتی و ارتباطی با سرعت و حجم بالا و ارزان تر در اختیار مردم قرار داد و گفت: تحقق ارایه خدمات مخابرات می تواند با سرمایه گذاری موثری برای بهینه سازی شبکه مخابراتی کشور صورت گیرد. همچنین با اصلاح تعرفه ها، هزینه های موجود شرکت مخابرات ایران پوشش داده خواهد شد و شرکت به سمت توسعه ای پایدار حرکت خواهد کرد.

محمود زاده با تاکید بر توسعه بیشتر در شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با توجه به تامین منابع، تمامی مناطق مخابراتی در اجرای برنامه های تحولی شرکت فعال تر شوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به وجود مشکلات و مسایل در شرکت مخابرات ایران بر تلاش و هم افزایی بیشتر تاکید کرد و گفت: از تمامی مدیران و کارکنان مجموعه مخابرات تشکر می کنم و امیدوارم سالی پر بار برای مجموعه شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور باشد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا