دانش و فناوری

تجلیل از جهاددانشگاهی فارس در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری

ایسنا/فارس در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری فارس به پاس همکاری‌های جهاددانشگاهی در مسیر اشتغال مددجویان، از مظاهر بابایی، رئیس این نهاد، تجلیل و قدردانی شد.

شامگاه پنجشنبه ۱۶ تیر در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری فارس که به ریاست استاندار و با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) کشور برگزار شد، به پاس همکاری و تعامل جهاددانشگاهی فارس در مسیر اشتغال مددجویان، با اهدای لوحی، از مظاهر بابایی رئیس این نهاد، قدردانی شد.
به گزارش ایسنا، در متن این لوح تقدیر که به امضای معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) کشور و مدیرکل کمیته امداد(ره) استان فارس رسیده، خطاب به رئیس جهاددانشگاهی فارس آمده است:
همکاری و تعامل در راستای احیای امید و شوق زندگی در جان‌های رنج دیده و خسته توفیق بزرگی است که از جانب خدای متعال به بندگانش هدیه می‌شود و در میان همه مددکاری‌ها و حمایت ها، اشتغالزایی و کارآفرینی از قداستی ویژه برخوردار است.
 اینک که به توفیق الهی، به اهتمام ارزشمند و همکاری‌های اثر بخش آن مدیریت، زمینه توانمندسازی بخشی از جامعه هدف امداد امام فراهم شده است، بر خود لازم می‌دانیم که مراتب تقدیر و سپاس خود را حضورتان تقدیم کنیم.
امید است در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به نام “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” مزین شده است، همواره در خدمت به مردم عزیز و نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا