دانش و فناوری

حضور بیش از ۲ هزار داوطلب در آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر معصومه طباطبایی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون‌های جامع علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور،  گفت: آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنج شنبه ۱۲ اسفند و جمعه ۱۳ اسفند ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد.

وی ادامه داد: آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شامل آزمون علوم پایه در ۱۰ حوزه، آزمون پیش کارورزی در ۱۱ حوزه، آزمون دندانپزشکی در ۵ حوزه، آزمون داروسازی در ۳ حوزه، آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی در ۱۱ حوزه و بورد دامپزشکی (واحد علوم و تحقیقات) در نوبت‌های صبح و عصر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی این دانشگاه با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در آزمون های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: تعداد کل شرکت کنندگان ۲ هزار و ۸۱۹ بود که شامل هزار و ۱۹۹ نفر پزشکی، ۱۱۶ نفر بورد و هزار و ۵۰۴ نفر پیش درمانگاهی است.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا