دانش و فناوری

دانشگاه تبریز میزبان پانزدهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان شد


تفاهم نامه پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و مسوولان دانشگاه تبریز به عنوان میزبان امضا شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور ضمن قدردانی از دانشگاه تبریز به خاطر قبولی میزبانی المپیاد، خاطر نشان کرد: سازمان حمایت های لازم را در خصوص برگزاری شایسته این المپیاد انجام می‌دهد.
وی در این نشست از المپیاد ورزشی بعنوان فرصتی برای شناسایی و کشف استعداد دانشجویان یاد کرد و اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات دانشجویان بخصوص دختران، فقر حرکتی است و برگزاری جشنواره ها و المپیادهای ورزشی همچنین ورزش‌های همگانی در ایجاد نشاط و شادابی و رفع مشکلات حرکتی دانشجویان می‌تواند نقش آفرین و اثربخش باشد
رئیس سازمان امور دانشجویان از دانشگاه‌های کشور و استان آذربایجان شرقی و نیز مراکز تربیت بدنی و ورزشی استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این المپیاد مشارکت فعال داشته باشند.
در ادامه رییس دانشگاه تبریز نیز در سخنانی، برگزاری المپیاد را به عنوان یک فرصت برشمرد و از انتخاب این دانشگاه برای بار دوم تقدیر کرد.
در این جلسه علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان ضمن قدردانی از حمایت های رییس سازمان امور دانشجویان و سایر مسئولین سازمان از توسعه ورزش دانشگاه‌ها، از مسئولین دانشگاه تبریز در خواست کرد از تمامی پتانسیل های موجود در استان به منظور برگزاری شایسته پانزهمین المپیاد فرهنگی،ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ههای سراسر کشور استفاده کنند.
پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر وپسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با مشارکت 5 هزار شرکت کننده در دو بخش پسران و دختران تابستان امسال در دانشگاه تبریز و در سه رشته تیمی و 7 رشته انفرادی برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا