دانش و فناوری

دانشگاه ظرفیت بسیار مناسبی برای رفع نیازهای آموزشی و مهارتی دستگاه‌های اجرایی دارد

ایسنا/لرستان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: این دانشگاه ظرفیت بسیار مناسبی برای رفع نیازهای آموزشی و مهارتی دستگاه‌های اجرایی دارد.

حسین غفاری در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های لرستان که در سالن جلسات دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به رفع نیاز دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف به نیروی ماهر در بخش‌های مختلف کمک می‌کند.
وی افزود: پیشنهاد مدیرکلروابط‌عمومی استانداری لرستان مبنی بر عقد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان  با دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان، می‌تواند نیازهای آموزشی در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی استان را برآورده سازد و قطعا این مهم، نیاز دستگاه‌های اجرایی است.
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، باید فعالیت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در نهادها و دستگاه‌های اجرایی، به موقع و صحیح، اطلاع رسانی شود تا نشاط و امید آفرینی را به عموم جامعه تزریق کند.
غفاری تاکید کرد: روابط عمومی حوزه‌ای جریان‌ساز است که باید نیازهای اطلاع رسانی صحیح به مردم را برطرف کند.
وی بر شناسایی نیازها و نقطه‌ضعف‌ها در حوزه روابط عمومی دستگاه‌های استان تاکید کرد و یادآور شد: باید با بررسی نقاط قوت و ضعف حوزه روابط عمومی در اطلاع رسانی به هنگام و مستندسازی صحیح فعالیت‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان، با نیازآفرینی مجدد، نقاط قوت را تقویت و بروزرسانی و نقاط ضعف را با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، برطرف کرد. انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا