دانش و فناوری

فارس من| کاربران به دنبال تماس صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های بومی


سردبیر فارس من با بیان اینکه در این روزها کاربران بسیاری به پیام‌رسان‌های ایرانی مراجعه کرده‌اند و بسیاری از آنها به دنبال سرویس تماس صوتی یا تصویری هستند، گفت: پیام‌رسان سروش پلاس پکیج سرویس تماس را ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درخواست حمایت از پیام‌رسان سروش پلاس را ثبت کرده اند.

سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: پیام رسان سروش پلاس از سال ها قبل سرویس تماس را ارائه کرده است و در حال حاضر هم می توان گفت که یکی از کامل ترین پکیج های تماس را داراست.

وی گفت: در این روزها که کاربران بسیاری به پیام رسان های ایرانی مراجعه کرده اند و بسیاری از آنها به دنبال سرویس تماس صوتی یا تصویری هستند، معرفی این سرویس به مردم مفید خواهد بود.

این کاربر سامانه فارس من در توضیح علت ثبت این سوژه تصریح کرد: حمایت مردم از پیام‌رسان‌های ایرانی باعث بهبود و پیشرفت آنها می شود و در این بین هر پیام رسانی که بهتر باشد می تواند حمایت بیشتری را دریافت کند.

وی ادامه داد: در نهایت این رویه، به بهبود فضای تبادل اطلاعات در اینترنت منجر خواهد شد.

به گزارش فارس، پیام رسان سروش پلاس یک ویژگی دیگر هم دارد که آن را با برخی از پیام رسان ها متفاوت می کند و آن امکان عضویت کاربران خارجی است.

بسیاری از پیام رسان های حتی مطرح بومی، امکان عضویت کاربر خارجی را ندارند و از این رو پیام رسان سروش یک گام در راه حرکت در بازارهای جهانی از پیام رسان هایی که این امکان را ندارند پیش است.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا