دانش و فناوری

فرصت تعامل مستقیم دانشجویان و شرکت‌ها در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از امکان تعامل مستقیم دانشجویان و شرکت‌ها در قالب کارآموزی دانشجویی و انعقاد تفاهم‌نامه، در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلسه اعضای گروه‌های پژوهشی و زیرساخت و دبیرخانه اجرایی رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر عبدالله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، روسا و مسئولین مراکز تحقیقاتی و مراکز خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمدی ضمن اشاره به سخنان رئیس دانشگاه در خصوص برگزاری قوی رویداد با تاکید بر اینکه ایده ها و طرح هایی باید در رویداد ملی گام دوم ارائه شود که مشکلات جامعه را به شکل عینی رفع نماید بر نحوه برگزاری هر چه با شکوه تر این رویداد تاکید کرد.

وی افزود: در این رویداد شرکت ها به طور مستقیم با دانشجویان ارتباط می گیرند و از ظرفیت‌های علمی ایشان در قالب کارآموزی دانشجویان و انعقاد تفاهم نامه استفاده خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه دستگاه های تخصصی و منحصربفرد آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این رویداد ملی مورد بازدید علاقمندان قرار خواهد گرفت تصریح کرد: براساس برنامه ریزی شکل گرفته رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی به فرصتی برای آشنایی افکارعمومی و مسئولین کشور با پیشرفت ها و ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بسترسازی برای خلق فرصت های شغلی و رفع مسئله از مسیر فناوری و نوآوری تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا