دانش و فناوری

موبایل اچ تی سی با نمایشگر ۶.۸ اینچی و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی

شرکت اچ تی سی موبایل «یو ۲۴ پرو» را با قیمت پایه ۵۸۵ دلار در تایوان عرضه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، این موبایل ویژگی های کلیدی مانند نمایشگر او ال ای دی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپ دراگون سری ۷، سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شارژ بی سیم و غیره را دارد.

موبایل جدید شرکت اچ تی سی یک نمایشگر ۶.۸ اینچی او ال ای دی دوگانه خمیده با وضوح+FHD، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و شیشه کورنینگ گوریلا گلس است. همچنین روی این دستگاه یک چراغ نوتیفیکیشن دو رنگ ال ای دی دیده می شود.

دستگاه اچ تی سی برای عکاسی یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی دارد. پشت دستگاه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز ۸ مگاپیکسل اولترواید و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسل تله فتو پرتره با زوم ۲ برابری است. سیستم دوربین مجهز به قابلیت های هوش مصنوعی مانند ارتقای هوش مصنوعی عکس های دسته جمعی، ارتقای پرتره در نور کم و ثبت ویدئو ۴K است.

یو ۲۴ پرو دارای تراشه اسنپ دراگون ۷ نسل سوم با ۱۲ گیگابایت RAM و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴۶۰۰ میی آمپری است. این دستگاه از شارژ سریع ۶۰ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند.

سیستم عامل موبایل مذکور نیز اندروید ۱۴ است. این دستگاه در ۲ نسخه در تایوان ارائه شده است. یک مدل با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت RAM با قیمت ۵۸۵ دلار و نسخه دیگر با ۱۲ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۶۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. هنوز مشخص نیست این دستگاه در بازارهای دیگر به غیر از چین عرضه می شود یا خیر.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا