دانش و فناوری

نوآوری‌ها و فناوری‌های حوزه تجهیزات پلیسی و امنیتی عرضه می‌شود

آخرین دستاوردها و محصولات ایران‌ساخت در حوزه پلیسی، ایمنی و امنیتی با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا، در ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌های شناختی و رونق کسب و کارهای فعال در این حوزه همواره از موضوعات مطرح بوده که در این راستا اقداماتی انجام داده است.
سیاست ستاد برای رسیدن به این اهداف، ایجاد زیست‌بوم‌های مناسب برای گسترش فعالیت بخش خصوصی و توسعه اقتصاد دانش بنیان با حمایت از بازیگران آن در سطح ملی و فعال سازی بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی است.
بر همین اساس به‌منظور رونق کسب و کار در حوزه فناوری‌های نوآورانه در حوزه علوم شناختی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در این حوزه می‌توانند در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با نام “ابپاس” در تهران شرکت کنند. این نمایشگاه به مدت چهار روز از روز ۲۵ مهرماه امسال در محل مصلای امام خمینی (ره ) برگزار می‌شود.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی IPAS  با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و اهدافی از قبیل بروزرسانی، توسعه و ارتقای کمی و کیفی تجهیزات، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیتی، آشنایی فعالان حوزه‌های امنیتی و ایمنی با آخرین فناوری‌های روز، حمایت از نخبگان و مخترعان، رونق اقتصادی و افزایش تولید برگزار می‌شود.
توسعه ابزارها و زیست‌بوم سیستم نوآوری در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی در برنامه ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی قرار دارد و به منظور اشتغال آفرینی، از تقویت و گسترش بازار کسب و کارهای شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در حوزه علوم شناختی حمایت می‌‎کند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا