دانش و فناوری

کارگاه آموزشی «مدیریت رفتار سازمانی»

گروه پژوهشی مدیریت و تعالی عملکرد پژوهشکده مطالعات و توسعه جهاد دانشگاهی سازمان تهران برای سازمان‌های متقاضی، کارگاه آموزشی «مدیریت رفتار سازمانی» را در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، سازمان، سیستمی اجتماعی است که حیات و پایداری آن وابسته به وجود پیوندی قوی میان اجزا و عناصر تشکیل‌دهنده آن است. امروزه سازمان‌ها در ابعاد مختلف در حال تغییر هستند و مدیران به‌منظور حفظ بقای سازمان‌های خود، نه تنها باید خود را با تغییرات آینده وفق دهند، بلکه باید خود با ایجاد تغییر و تحول مطلوب، در جامعه اثربخشی بیش‌تری داشته باشند. به‌طور حتم، مدیریت کارکنان برای رسیدن به نتیجه‌ مطلوب، اهمیت بسیاری دارد.
یک مدیر خوب، باید ویژگی‌ها و توانایی‌های مجموعه‌ خود را شناسایی کرده و به آن به چشم یک سرمایه در سازوکار خود نگاه کند که می‌تواند مجموعه را کاملاً موفق و یا کاملاً متضرر کند. امروزه، به منبع بسیار ارزشمندی از مطالعه بر روی رفتار انسانی دسترسی داریم که گنجینه‌ای است از تأملات و تحقیقات فیلسوف یونانی، افلاطون تا محققین و دانشمندان امروز.
این گنجینه، علمی به نام «رفتار سازمانی» (Organizational Behavior) است که تأثیر افراد در سازمان را مطالعه و حضور منابع انسانی را منطقی، بهینه و هدف‌دار می‌کند.
سازمان جهاد دانشگاهی تهران قصد دارد کارگاه آموزشی «مدیریت رفتار سازمانی» را برای سازمان‌های متقاضی برگزار می‌کند. علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه جهت ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی می‌توانند با شماره ۶۶۹۷۷۸۰۰-۰۲۱ و داخلی ۴۱۶ تماس بگیرند. برگزاری دوره در محل سازمان متقاضی به‌صورت آنلاین و حضوری، امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا