دانش و فناوری

کلاس های دکتری دانشگاه علامه طباطبایی”مجازی”شد/آغاز آموزش از امروز

کلیه کلاس های مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی از امروز ۳۰ بهمن ماه به صورت “مجازی” برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ طبق صورت جلسه اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه های معین استانی آموزش عالی کشور و براساس دستور ریاست دانشگاه، کلیه کلاس های دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی از امروز شنبه  ۳۰ بهمن ماه جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

بر اساس تاکید دانشگاه علامه طباطبایی، برای تضمین و تامین سلامت اعضای هیات علمی و دانشجویان، کلاس های آموزشی دانشجویان به شیوه آنلاین برگزار خواهد شد.

همچنین کلیه کلاس های دانشجویان مقطع دکتری از تاریخ ۲۰ فروردین سال آینده به صورت حضوری خواهد بود.

ضمنا با توجه به تداوم شرایط دشوار همه گیری کرونا، جلسات دفاع نهایی از رساله های مقطع دکتری و پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد تا تاریخ ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۱ حتی الامکان به صورت آنلاین برگزار می شود.

با توجه به دستورالعمل جدید آموزش حضوری نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، دانشجویان مقطع کارشناسی رشته علوم ورزشی فقط ورودی ۱۴۰۰ و دانشجویان مقطع دکتری ورودی ۱۴۰۰ که  متقاضی استفاده از خوابگاه هستند، نسبت به درخواست خوابگاه از طریق سامانه خوابگاهی گلستان اقدام کنند.

 امتحانات پایان ترم برای همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت “حضوری”برگزار خواهد شد.

طبق اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور و به منظور حفظ سلامت دانشجویان و رعایت شیوه نامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در ترم جدید تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ به شکل “مجازی” و از این تاریخ به بعد، به صورت “حضوری” برگزار می شود.

همچنین دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد، با توجه به پیک جدید کرونا اگر دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تغییر کرده و شرایط خاصی اعلام شود، این دانشگاه  نیز در سیاست‌های اعلام شده تجدید نظر خواهد کرد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا