دانش و فناوری

کنفرانس مجازی «مروری بر تازه‌های مرحله‌بندی آگزیلا در سرطان پستان»

کنفرانس مجازی «مروری بر تازه‌های مرحله‌بندی آگزیلا در سرطان پستان» به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، کنفرانس مجازی «مروری بر تازه‌های مرحله‌بندی آگزیلا در سرطان پستان» امروز سه‌شنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۳ لغایت ۱۶ برگزار می‌شود. دکتر تکتم بهشتیان، متخصص رادیولوژی، فلوشیپ ام‌آرآی؛ دکتر شیوا مقدم، متخصص رادیولوژی، انکولوژی؛ دکتر آسیه الفت‌بخش، متخصص جراحی عمومی، سخنرانان این کنفرانس هستند.

دکتر آسیه الفت‌بخش، معاون پژوهشی و آموزشی پژوهشکده سرطان معتمد و دبیر علمی این وبینار تأکید کرد: بررسی وضعیت غدد لنفاوی زیر بغل (آگزیلا) از نظر درگیری با سلول‌های سرطانی، مهمترین عامل تعیین‌کننده مرحله بیماری در سرطان پستان است. یکی از عوارض جراحی سرطان پستان و دستکاری زیر بغل، ورم لنفاوی است که محدودیت حرکتی و بدشکلی ظاهری برای بیمار ایجاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: علیرغم افزایش روزافزون موارد بروز سرطان پستان، به کمک درمان‌های سیستمیک و هدفمند نوین، جراحی پستان و زیربغل به سمت تهاجم کمتر و در نتیجه نقص ظاهری کمتر و کیفیت زندگی بهتر پیش می رود.  با توجه به بروزرسانی و تغییرات سریع در زمینه این درمان‌ها، هدف این برنامه ارائه آخرین اطلاعات تخصصی در زمینه مرحله‌بندی زیربغل به پزشکان مرتبط می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این کنفرانس که دارای امتیاز بازآموزی برای رشته‌های پرتو درمانی، جراحی عمومی، رادیولوژی، آسیب شناسی و خون و سرطان بالغین است، به سامانه آموزش مداوم پزشکی به نشانی https://tehran.ircme.ir مراجعه کنند.

همچنین امکان شرکت در کنفرانس مجازی «مروری بر تازه‌های مرحله‌بندی آگزیلا در سرطان پستان» از طریق سامانه کنفرانس به نشانی amjad.jde.ir‌ فراهم شده است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۷۹۶۰۸۲ و ۸۸۶۴۸۱۳۴ – ۰۲۱‌ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا