دانش و فناوری

1 ماه برای ارسال نامزدهای Startup Battlefield 200 باقی مانده است

در اینجا عکس شما در سراسر کمان است – کمی بیش از یک ماه باقی مانده است تا استارتاپ خود را برای Startup Battlefield 200 در Disrupt نامزد کنید. برای یک فرصت جدید و عالی در TechCrunch Disrupt به این گروه نخبه بپیوندید. این به طور مثبت مملو از مزایا و امکانات برای رساندن شرکت شما به سطح بعدی است.

معطل نکنید: تا تاریخ 10 ژوئن ساعت 11:59 شب به وقت محلی، برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید.

ویراستاران TechCrunch همه برنامه‌ها را بررسی می‌کنند و شرکت‌هایی که برای این گروه انتخابی انتخاب می‌کنند، تنها استارت‌آپ‌هایی خواهند بود که مجاز به نمایش در Disrupt هستند. از میان آن گروه، TechCrunch 20 شرکت را برای فینالیست های مسابقه Startup Battlefield انتخاب خواهد کرد.

ما به امتیازات اشاره کردیم. ببینید استارت‌آپ‌های SB200 در Disrupt که از 28 تا 30 اکتبر در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، از چه چیزهایی لذت خواهند برد:

دسترسی کامل و رایگان به Disrupt: بنیانگذاران SB200 به صورت رایگان در Disrupt شرکت می‌کنند و دسترسی VIP به همه سخنرانی‌ها، میزگردها و میزگردها دریافت می‌کنند.

فضای رایگان نمایشگاه برای هر سه روز نمایشگاه: SB200 تنها استارت آپی خواهد بود که در مراحل اولیه مجاز به نمایش در Disrupt است.

علاقه سرمایه گذاران و قرار گرفتن در معرض رسانه ها: مهر تایید TechCrunch به راحتی به دست نمی آید و در دنیای استارتاپ ها سنگین است. شما می توانید شرط بندی کنید که سرمایه گذارانی که به دنبال تک شاخ های آینده هستند و روزنامه نگارانی که به دنبال داستان بزرگ بعدی هستند به SB200 جذب خواهند شد.

کارگاه ها و آموزش های میدانی: بنیانگذاران SB200 به کارگاه ها و مسترکلاس های اختصاصی دعوت خواهند شد. آنها همچنین از کارکنان TechCrunch آموزش های ویژه ای دریافت خواهند کرد.

Flash-pitch در مقابل سرمایه گذاران و ویراستاران TechCrunch: این آموزش ویژه زمانی مفید خواهد بود که زمان آن فرا رسد که زمین خود را به حساب بیاورید. بازخورد ارزشمندی دریافت خواهید کرد، و چه کسی می داند؟ حتی ممکن است علاقه یک سرمایه گذار را جلب کنید.

فرصتی برای رقابت برای 100000 دلار در Startup Battlefield: ما بهترین ها را برای آخر ذخیره کردیم. ویراستاران TechCrunch 20 استارت آپ را از SB200 برای فینالیست های Startup Battlefield انتخاب خواهند کرد. بنیان‌گذاران این 20 شرکت، مربی‌گری خصوصی دریافت خواهند کرد، در TechCrunch نمایش داده می‌شوند و به صورت زنده روی صحنه در مقابل تمام مخاطبان Disrupt ارائه خواهند شد. برنده جایزه 100000 دلاری بدون سهام و تمام شکوه را به خانه می برد.

TechCrunch Disrupt در تاریخ 28 تا 30 اکتبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود. آنجا میبینمت!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2024 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا