دانش و فناوری

اپل از کیبورد جادویی جدید رونمایی کرد

اپل در رویداد متمرکز بر iPad خود در روز دوشنبه از صفحه کلید جادویی جدید و بهبود یافته خود، لوازم جانبی صفحه کلید خود برای iPad، رونمایی کرد.

اپل می‌گوید صفحه کلید جادویی کاملاً بازطراحی شده است تا بسیار نازک‌تر و سبک‌تر باشد و اکنون شامل یک ردیف عملکرد برای دسترسی سریع به کنترل‌هایی مانند روشنایی صفحه، تنظیم صدا و پخش/مکث است. فراتر از آن، کیبورد جادویی جدید دارای پایه های آلومینیومی برای کف دست و یک پد بزرگتر است. علاوه بر این، اپل می‌گوید که با بازخورد لمسی و پورت USB-C برای شارژ، واکنش‌پذیرتر است.

این اولین نسخه اصلی Magic Keyboard از زمان عرضه آن در سال 2020 است. و – با اضافه شدن ردیف عملکرد – اکنون از نظر ویژگی با همتای خود Magic Keyboard Folio برابر است.

اپل از کیبورد جادویی جدید رونمایی کرد

کیبورد جادویی جدید در دو اندازه – یکی برای آیپد پرو 11 اینچی و دیگری برای مدل 13 اینچی – و در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شود. امروز می‌توان آن را با همان قیمت نسل قبلی Magic Keyboard، ۲۹۹ دلار برای صفحه‌کلید ۱۱ اینچی و ۳۴۹ دلار برای صفحه‌کلید ۱۳ اینچی پیش‌سفارش کرد و هفته آینده در فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود.

در دیگر اخبار لوازم جانبی صفحه کلید، Smart Folio جدید برای iPad Air وجود دارد. به صورت مغناطیسی متصل می شود و از چندین زاویه دید برای “انعطاف پذیری بیشتر” نسبت به مدل قدیمی پشتیبانی می کند.

اسمارت فولیو در رنگ‌های خاکستری زغالی، بنفش روشن، جین و مریم گلی موجود است و قیمت آن ۷۹ دلار برای نسخه ۱۱ اینچی iPad Air و ۹۹ دلار برای نسخه ۱۳ اینچی است.

درباره رویداد اپل در سال 2024 بیشتر بخوانید

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا