دانش و فناوری

اپل از آیپد ایر 11 و 13 اینچی جدید با تراشه M2 رونمایی کرد

اپل امروز خط تولید آیپد خود را به روز می کند. و این راه اندازی کمی دیر است زیرا آیپد ایر قبلی بیش از دو سال پیش معرفی شد. مهمترین ویژگی اضافه شده به iPad Air جدید این است که اکنون در دو اندازه عرضه می شود. مشتریان می توانند بین نمایشگر 11 اینچی و صفحه نمایش 13 اینچی یکی را انتخاب کنند.

جان ترنوس، SVP، مهندسی سخت‌افزار گفت: «برای اولین بار، آی‌پد ایر در دو اندازه عرضه می‌شود – یک ایر 11 اینچی بازطراحی‌شده و یک هوای کاملاً جدید و تماشایی 13 اینچی».

ترنوس همچنین از رویداد امروز برای بازتعریف معنای iPad Air در مجموعه آی‌پد استفاده کرد. عملکرد آن به اندازه iPad Pro نیست، اما ویژگی های بیشتری نسبت به مدل اصلی iPad دارد. او گفت: «آی‌پد ایر برای ارائه ویژگی‌های پیشرفته پیشگام در آی‌پد پرو و ​​در دسترس قرار دادن آنها و حتی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر طراحی شده است».

دوربین نیز به گونه‌ای جابجا شده است که وقتی iPad را در حالت افقی نگه می‌دارید طبیعی‌تر به نظر برسد. برای بدنه آلومینیومی، چهار رنگ آبی، بنفش، نور ستاره ای و خاکستری فضایی وجود دارد.

در حالی که iPad Air جدید هنوز با 128 گیگابایت با قیمت 599 دلار (یا 799 دلار برای گزینه 13 اینچی) عرضه می شود، اپل گزینه های ذخیره سازی بیشتری را اضافه می کند – 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت. به عبارت دیگر، اگر به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارید، دیگر iPad Pro نمی‌خرید.

مدل‌های جدید iPad Air امروز برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و هفته آینده در دسترس خواهند بود.

این یک پست در حال توسعه است، لطفا برای اطلاعات بیشتر آن را بازخوانی کنید…

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا