دانش و فناوری

ایسوس تکذیب کرد: ذن‌فون 10 آخرین گوشی سری ذن‌فون نخواهد بود

چند روز پیش گزارشی از تایوان مدعی شد که ذن‌فون 10 آخرین گوشی از سری ذن‌فون خواهد بود. اما حالا ایسوس با رد این گزارش، اعلام کرده است که به تولید گوشی‌های ذن‌فون ادامه می‌دهد و آن‌ها را در کنار گوشی‌های گیمینگ راگ فون در بازار عرضه می‌کند.

شرکت ایسوس در بیانیه‌ای کوتاه مستقیماً به این موضوع اشاره کرده است که ذن‌فون 10 آخرین گوشی از این سری نخواهد بود و به تولید آن‌ها ادامه می‌دهد.

گوشی‌های ذن‌فون ایسوس در بازار باقی می‌مانند

بیانیه ایسوس به شرح زیر است:

«می‌خواهیم به شایعات درباره اینکه ایسوس ذن‌فون 10 آخرین نسل از این سری خواهد بود و تولید محصولات ذن‌فون متوقف می‌شود، پاسخ دهیم. چنین موضوعی صحت ندارد. ما همچنان دو سری اصلی گوشی هوشمند در بازار خواهیم داشت: راگ فون و ذن‌فون. ایسوس یک تعهد قوی به کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند و مشتریان خود دارد. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به گزارش مالی فصل دوم ما مراجعه کنید. لطفاً منتظر محصولات 2024 ما باشید.»

مشخصات فنی و قیمت <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3'>ایسوس</a> ذن‌فون 10

گزارش چند روز پیش به این موضوع اشاره کرده بود که ایسوس به تولید گوشی‌های راگ فون ادامه می‌دهد و منابع مربوط به سری ذن‌فون را وارد این بخش می‌کند. اما حالا این شرکت می‌گوید که به تولید هر دو سری ادامه می‌دهد و حتی از عرضه محصولات جدید خود در سال 2024 خبر داده است.

بیانیه ایسوس به‌طور شفاف و کامل شایعات را رد می‌کند؛ البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که انتشار چنین بیانیه‌ای نمی‌تواند مانع از توقف تولید سری ذن‌فون شود. با توجه به اینکه ذن‌فون 10 چند هفته دیگر وارد بازار ایالات‌متحده می‌شود، شرکت سازنده‌اش باید چنین شایعه‌ای را تکذیب می‌کرد. نباید فراموش کنیم که ال‌جی هم پیش از تعطیلی کسب‌وکار گوشی‌های هوشمندش شایعات را تکذیب می‌کرد تا اینکه به‌طور کامل از بازار خارج شد.

با توجه به شرایطی که ال‌جی تجربه کرد، این احتمال وجود دارد که ایسوس هم چند ماه دیگر توقف تولید گوشی‌های سری ذن‌فون را اعلام کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا